c_ellef Skrevet November 22, 2005 Skrevet November 22, 2005 Kult! Sånn må jeg fikse meg når jeg får garasje Legg ut bilder når den er ferdig da!
John H Skrevet Desember 2, 2005 Skrevet Desember 2, 2005 Kommet noe lengre da? Slik skulle eg jammen hatt!!
Bakken44 Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Skrevet Desember 2, 2005 Har gjort litt men snøen og kulda kom så brått på her jeg bor så jeg får ikke brukt høytrykkspyler! Det var så mye dritt og gammelt fett som må bort, og jeg har ikke tilgang på vann om vinteren i garasjen! Men skal prøve og få gjort det på ett annet vis! Men først må jeg bli kvitt den j.... forkjølelsa! Legger ut bilder så fort det er noe som blir gjort!
ViBe^ Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 Tøft prosjekt! Er det noe jeg ønsker meg så er det løftebukk! Du er heldig som har areal nok til å få plass til slikt! Denne skal jeg følge med på
Arimanni Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 Sku gjerne hatt ein sånn løftebukk eg også! Men ettersom eg då hadde kjøyrt bimmeren min igjenom garasjen til fatteren, trur eg ikkje det er nokon god ide
Bøen Skrevet Januar 29, 2006 Skrevet Januar 29, 2006 Noen som har regnet noe på hvor mye plass man bør ha under taket for å sette inn løftebukk? Evt. hvor mye høyde man bør ha _under_ bilen når den er løftet opp? Jeg har en tosøyler og når jeg har løftet fullt opp med vanlig personbil er den rett oppunder taket. 3.25 meter tror jeg. Sliter litt med arbeidsbilen, en VW transporter.....
C0bra Skrevet Januar 31, 2006 Skrevet Januar 31, 2006 Noen som har regnet noe på hvor mye plass man bør ha under taket for å sette inn løftebukk? Evt. hvor mye høyde man bør ha _under_ bilen når den er løftet opp? Du BØR hvertfall kunne ha 2-2.1meter under bilen når den er max løftet opp. Vi har en bukk på jobben jeg ikke kan stå oppreist under(er 1.92) og det er sinnsykt irriterende i lengden.. Ellers er det jo bare å regne seg til.. 2m under bukken, si max 2m høy bil, da bør du ha 4-4.5meter under taket
Pedi Skrevet Februar 2, 2006 Skrevet Februar 2, 2006 Jeg har en tosøyler og når jeg har løftet fullt opp med vanlig personbil er den rett oppunder taket. 3.25 meter tror jeg. Sliter litt med arbeidsbilen, en VW transporter..... Jeg har faktisk 22cm til taket med VW transporter... (Men ikke at det var et mål i seg selv - Transporter på bukken altså... )
c_ellef Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 Hvordan går det med bukken? Er den ferdig? Har du bilder av hvor langt du har kommet?
///MoePower Skrevet April 28, 2006 Skrevet April 28, 2006 Skakke denna ligge under annet? Det er jo ikke ett BMW prosjekt...... Bare spør..
Tweety bimma Skrevet April 28, 2006 Skrevet April 28, 2006 Skakke denna ligge under annet?Det er jo ikke ett BMW prosjekt...... Bare spør.. detta prosjekt kom før titlene i forumet blei forandra
///MoePower Skrevet April 28, 2006 Skrevet April 28, 2006 Men jeg hadde ei aktiv prosjekttråd anngående lettmotorsykkelen min, totalrenovering, og den la jeg inn før den endringa kom, og jeg fikk beskjed om at den var flytta til annet, hvor den bare forsvant lengre og lengre ned på lista..
Bjørn B Skrevet April 30, 2006 Skrevet April 30, 2006 Den forsvant vel bare lengre og lengre ned på listen fordi du ikke oppdaterte den... Samme skjer her inne på prosjekt forumet;)
///MoePower Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Jeg oppdaterte den nesten hver dag, og den holdt seg oppe, men idet den kom i kategorien "annet" så var den 3-4 sider bak i rekken allerede dagen etter!
Bimmerlars Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Jeg oppdaterte den nesten hver dag, og den holdt seg oppe, men idet den kom i kategorien "annet" så var den 3-4 sider bak i rekken allerede dagen etter! mer handtering der veitdu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå