Gå til innhold

Prosjekt løftebukk!!


Bakken44
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Har gjort litt men snøen og kulda kom så brått på her jeg bor så jeg får ikke brukt høytrykkspyler! Det var så mye dritt og gammelt fett som må bort, og jeg har ikke tilgang på vann om vinteren i garasjen! :-( Men skal prøve og få gjort det på ett annet vis! Men først må jeg bli kvitt den j.... forkjølelsa! Legger ut bilder så fort det er noe som blir gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Noen som har regnet noe på hvor mye plass man bør ha under taket for å sette inn løftebukk? Evt. hvor mye høyde man bør ha _under_ bilen når den er løftet opp?

Jeg har en tosøyler og når jeg har løftet fullt opp med vanlig personbil er den rett oppunder taket. 3.25 meter tror jeg. Sliter litt med arbeidsbilen, en VW transporter..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har regnet noe på hvor mye plass man bør ha under taket for å sette inn løftebukk? Evt. hvor mye høyde man bør ha _under_ bilen når den er løftet opp?

Du BØR hvertfall kunne ha 2-2.1meter under bilen når den er max løftet opp.

Vi har en bukk på jobben jeg ikke kan stå oppreist under(er 1.92) og det er sinnsykt irriterende i lengden..

Ellers er det jo bare å regne seg til.. 2m under bukken, si max 2m høy bil, da bør du ha 4-4.5meter under taket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tosøyler og når jeg har løftet fullt opp med vanlig personbil er den rett oppunder taket. 3.25 meter tror jeg. Sliter litt med arbeidsbilen, en VW transporter..... :)

Jeg har faktisk 22cm til taket med VW transporter... (Men ikke at det var et mål i seg selv - Transporter på bukken altså... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...