stigef Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Min bil har ikke sideblinklys, og er godkjent uten. En bekjent har også en bil som er godkjent uten, men da han ble stoppet i teknisk fikk han pålegg om å montere sideblinklys. Hva er egentlig rett? Er den godkjent uten så kan de vel ikke komme etterpå og kreve at det skal monteres? Eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Er ikkje godt å si..da eg kjøpte min første importerte bil og hadde den på visning på biltilsynet så MÅTTE eg sette på sideblinkere..viss ikkje ble den ikkje godkjent..kan hende det variere fra plass til plass og..person til person.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Ok,jeg har bare liten lyst til å begynne å skjære i bilen for å få på plass et par pærer! Så da får det vente til jeg heller evt får et pålegg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuzzy Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Kanskje bilen er importert og godkjent av en ansatt ved statens vegvesen i Fredrikstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Hehe, ikke si det da!! Importert, ja.. Kjøpt i Østfold... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 min bil er tatt inn som flyttegods o da er bilen fritatt for blinklys på siden....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå