Gå til innhold

POWERZONE SØKER DEMO BILER FOR 2006

POWERZONE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OT: "Custom", jeg tror forresten jeg så 325i coupeen din for noen uker siden, sannsynligvis utenfor huset til den nye eieren. Den lignet ihvertfall veldig på den du har avatar av, men jeg innbiller meg det var noen dekorstriper på hekken også, det ser jeg ikke i albumet ditt. Kan det stemme at det er 2 slike biler i midt-Norge, eller husker jeg feil angående dekoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: "Custom", jeg tror forresten jeg så 325i coupeen din for noen uker siden, sannsynligvis utenfor huset til den nye eieren. Den lignet ihvertfall veldig på den du har avatar av, men jeg innbiller meg det var noen dekorstriper på hekken også, det ser jeg ikke i albumet ditt. Kan det stemme at det er 2 slike biler i midt-Norge, eller husker jeg feil angående dekoren?

jeg mener jeg møtte den rett utenfor tr hjem for noen helger siden 3 helger siden vil jeg tro d var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..min ble solgt i Sogn og fjordane en plass..og det er ingen som har samme lakkblanding som meg hvertfall for den er customblanda :lol:

vet av kun en E34 525tds med identisk lakk/dekor som går i trøndelag en plass :)

men skal aldri si aldri..kan hende den er solgt videre igjen for alt jeg vet..var en fis i trøndelag som var interessert da jeg skulle selge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, jeg finner det veldig lite sannsynlig at jeg ikke så forskjell på E36 coupe og E34! :lol:

Bilen stod parkert og jeg satt på i en bil som kjørte forbi det huset, og i tillegg har jeg aldri sett din bil live, så jeg kan ikke garantere at lakkoden er den samme, men bilen lignet ihvertfall på din gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...