Custom Edition Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 kan godt kjøpe en av de merkene de er ute etter jeg og levere inn..men ikke faen om jeg betaler minimum 35-40.000,- Selv for og kjøre rundt som reklamebil for firmaet! Skal man sponses med styling og måtte reise land og strand på treff så bør alt generelt sponses.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 OT: "Custom", jeg tror forresten jeg så 325i coupeen din for noen uker siden, sannsynligvis utenfor huset til den nye eieren. Den lignet ihvertfall veldig på den du har avatar av, men jeg innbiller meg det var noen dekorstriper på hekken også, det ser jeg ikke i albumet ditt. Kan det stemme at det er 2 slike biler i midt-Norge, eller husker jeg feil angående dekoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 jeg bygger bilen min selv og kjøper de delene jeg synes er etter min egen smak jeg! og det beste med alt: jeg slipper å reklamere for noen!!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 OT: "Custom", jeg tror forresten jeg så 325i coupeen din for noen uker siden, sannsynligvis utenfor huset til den nye eieren. Den lignet ihvertfall veldig på den du har avatar av, men jeg innbiller meg det var noen dekorstriper på hekken også, det ser jeg ikke i albumet ditt. Kan det stemme at det er 2 slike biler i midt-Norge, eller husker jeg feil angående dekoren? jeg mener jeg møtte den rett utenfor tr hjem for noen helger siden 3 helger siden vil jeg tro d var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Ikke umulig det Kjell Rune, for det var ikke SÅ mange mil sør for Trondheim langs E6 jeg så den stå parkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Det er ihvertfall én E36 og én E34 i samme farge med samme striper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 latterlig at det er egen andel med alle de kravene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Gunnar, jeg kan kanskje være sløv innimellom, men jeg ser tross alt forskjell på en E36 coupé og en E34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 OT: "Custom", jeg tror forresten jeg så 325i coupeen din for noen uker siden, sannsynligvis utenfor huset til den nye eieren. Den lignet ihvertfall veldig på den du har avatar av, men jeg innbiller meg det var noen dekorstriper på hekken også, det ser jeg ikke i albumet ditt. Kan det stemme at det er 2 slike biler i midt-Norge, eller husker jeg feil angående dekoren? vel..min ble solgt i Sogn og fjordane en plass..og det er ingen som har samme lakkblanding som meg hvertfall for den er customblanda vet av kun en E34 525tds med identisk lakk/dekor som går i trøndelag en plass men skal aldri si aldri..kan hende den er solgt videre igjen for alt jeg vet..var en fis i trøndelag som var interessert da jeg skulle selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Som sagt, jeg finner det veldig lite sannsynlig at jeg ikke så forskjell på E36 coupe og E34! Bilen stod parkert og jeg satt på i en bil som kjørte forbi det huset, og i tillegg har jeg aldri sett din bil live, så jeg kan ikke garantere at lakkoden er den samme, men bilen lignet ihvertfall på din gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 tror jeg og ville sett forskjell der ass. begge de to bilene har samme lakk kode og d går en honda i molde med samma lakken faktisk. samma fyren som har bygd alle 3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 E34`n mener jeg ble solgt til en i melhus området. Gikk på fosen før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Kan stemme at E34`n går en plass i Melhus/Gauldal's området ja. Har sett den passert Melhus noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Ringe rundt, dra i tråer å finne kontakter på deler. Gjøre det selv å lær tett. Å ikke minst vil jeg tro at du skal kunne klare å lage en mye mer stilren bil. Kjøregleden er mye større når man har gjort det selv. Synes nå jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Lurer på om jeg skal levere en av bilene mine til dem?? Jeg også kunne tenkt meg å legge fingra mine i en e-46 coupe.. Men det ender vel med att jeg kjøper en selv.. Skal bygge en skikkelig e-46 show bil.. Men da som Bilbyggeriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå