RonnyW Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Er den supersprint potta solgt? er pris med porto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2006 Dunk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan_wer Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 du di felgan du har på den svarte, selge du di? kos mye vil du ha for di? tommer? er dekkene slitte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavardbj Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Passer grøftelys i orginal m-thec fanger .. ? Trenger egentlig bare glass da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2006 du di felgan du har på den svarte, selge du di?kos mye vil du ha for di? tommer? er dekkene slitte? Kan du ikke kjøpe ATS felgene mine heller? Vil helst ikke selge mim felgene...Men du må bare komme med et bud på dem..Ganske nye dekk forresten.. Passer grøftelys i orginal m-thec fanger .. ? Trenger egentlig bare glass da... Ja dersom det er m-tech 1..Men jeg har kun et grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomkleven Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Ser at du i 633CSI tråden vil gi bort et ratt til e34... Fortsatt interessert i dette, evt. pris?.. Må til å eu- godkjenne 525'en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Det der servo kittet, ka e det for nokke ? kor har du fått tak i det ? kr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Er den effektpotta solgt? merker man noen forskjell på effekt? passer den til 316 85 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Det der servo kittet, ka e det for nokke ? kor har du fått tak i det ? kr ? Jeg skrudde det av en e30 jeg hadde for en stund siden.Jeg tror jeg har alle delene.. Pris 1500 (dersom alle delene er der) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Er den effektpotta solgt?merker man noen forskjell på effekt? passer den til 316 85 mod? Nei jeg har den enda...Den vil nok bare gi mer lydeffekt Den passer heller ikke en 316 uten tilpasning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Mars 2, 2006 Share Skrevet Mars 2, 2006 Hei. Har du solgt de to vingene du hadde? er spesielt int. i den på den sorte bilen.. Var det 500,- for den? Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hei. Har du solgt de to vingene du hadde? er spesielt int. i den på den sorte bilen.. Var det 500,- for den?Mvh. Jeg har den enda...500kr(+frakt) enda ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Mars 3, 2006 Share Skrevet Mars 3, 2006 funker effektpotten på 320 88 modell, visst ikke, er det mye tilpassing som må til før det går på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2006 funker effektpotten på 320 88 modell, visst ikke, er det mye tilpassing som må til før det går på eller? Den må tilpasses..323i har doble rør 320i har enkelt..Dette gjør at du må lage en slags overgang..det enkleste er å bytte midtpotta .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynet Skrevet Mars 13, 2006 Share Skrevet Mars 13, 2006 - Hanskerom (sort) E34 Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå