Highway61 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Mangler gummiklossen til det ene jekkfeste under sideskjørtet. Åssen monterer jeg det og hvor får jeg kjøpt det? (e36) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Tror jeg betalte under 100kr for et slik hos BMW.. Er bare trykke det inn i det hullet som er der.. Henger fast i noen mothakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 takk! Er det forresten noe fare for rust når man ikke har det feste? Samler seg masse vann oppi hullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Syns eg har hørt at det er åpent opp når du ikkje har gummiklossen der, og at det da lett kan samle seg dritt og vann i kanalen der..rett meg viss eg har feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Sikkert riktig det, men de gummiklossene tetter ikke så godt så dritt og vann kommer det inn likevell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Jo sant nok, ganske dum løysning egentlig det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Blir nesten mer rust når klossen er på plass. Vannet legger seg mellom klossen og metallet. Tok ut mine klosser her i våres, kunne grave rust jo! Er ikke noe poeng å ta disse klossene av igjen, så jeg ville fuget rundt de når de er satt på plass så vannet hverken kommer mellom klossen og stålet eller inn i kanalen. Det skal iallefall jeg gjøre når jeg har fått fjernet all rusta der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 er ikke de hulla til drenering også? eller tar jeg heeelt feil kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommye46 Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Slet litt med dette på gamle bilen ja.. Samler seg vann og drit der okke som. Min løsning var å ta de ut og la kanalen tørke helt. Spray litt tektyl på etterpå.. Hadde ingen rust der jeg i alle fall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Jeg kjører uten og merker ikke noe rust. Kan hende det er inne i kanalen men utvendig er det ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå