Ole@Automote Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 takk... lurte litt på det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 hadde vore fint me svar på smp mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 jeg har kjøpt vinga, har ikke fått den annå, men har sendt han PM og fått svar på at han skal sende den, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet November 27, 2005 Share Skrevet November 27, 2005 Eg har jo bestilt både vinga og side skjørta...??? Ka som har skjedd her???? Eg ba han sende d e i post opkrav på onsdag/torsdag... ka d e sok skjer her,ekje selger pliktig til å opplyse om alle forholder undereit salg??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Eg har jo bestilt både vinga og side skjørta...???Ka som har skjedd her???? Eg ba han sende d e i post opkrav på onsdag/torsdag... ka d e sok skjer her,ekje selger pliktig til å opplyse om alle forholder undereit salg??? Her ser du min PM! Innboks :: Innlegg Fra: Rekdal23 (Offline) Til: Jarle Skoftedalen (Online) Skrevet: Ons Nov 16, 2005 14:25 Tema: Re: GTS vinge! Jarle Skoftedalen skrev: jeg kjøper vinga! 500+frakt.. Bare å sende i oppkrav til: Jarle Skoftedalen Sneltvedtveien 328 3719 SKIEN Mvh Jarle Skoftedalen ok _________________ ingenting er umulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 men uansett så er ikke den vinga så jævli viktig for meg, så hvis han leser dette så bare send alt til stryn86. litt dårlig gjort å selge til fler hvertfall! mye surr i Kjøp&Salg delen nå syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stryn86 Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 rot av selger.. men,men..eg hakje snakka noe meir med han,men det blir no spenande å sjå kem som får det i posten da jarle..hehe:) SELGERE:dere bør ha litt mer orden i sy sakerne deres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 hvorfor ikke bare ta det over Telefon eller Mail. det er da evig mye lettere en alt annet ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icelandicbmw Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2005 Har ikke vært her inne på en stund nå, men stryn 86 har kjøpt vinge å sideskjørt. Beklager at jeg ikke har vært mer oppegående med å sende svar til dere som har kommet med spørsmål. Mvh rekdal23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå