Bare_egil Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 uheldig sladd.. hadde skjønte det hvis jeg hadde kjørt fort, men fan kjørte i fartsgrensa. Hadde kjørt forbi det stedet bare andre veien 2 timer i forveien og da hadde jeg langt over fartsgrensa...men men, sitter å håper nå, får besøk av noen som driver med oppretting og sånn i løpet av uka..så håper på gladnyhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 men har sinnsykt lyst til å bygge den opp igjen, selv om det koster gryn.... Bygg den opp igjen Fælt å se enda en E30 bli kondemnert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Off Off det minker kraftig på e-30 på veiene. synnest det er mangen som har kræsja e-30 sin i det siste. Passa på bilen og kjøra fint det gjør det, kan ha noe med at det er mye "watt" på bakhjula da... men har sinnsykt lyst til å bygge den opp igjen, selv om det koster gryn.... Bygg den opp igjen Fælt å se enda en E30 bli kondemnert... det er det med penger da...er blakk har ikke ett rødt øre engang..har ikke så mye peilig på bil att det gjør noe, og vet heller ikke hvor mye folk tar for å få bygd opp noe sånt. er vel en av de grunnene jeg har lagt den ut her da..for kanskje å få noe hjelp Moderator-comment: Se www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 del 2, det er fullstendig unødvednig å sitere det som står i siste innlegg (pkt. 2.2), og det er enda mer unødvendig å sitere flere nivå (pkt. 2.4). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 den bilen er nok desverre vrak... med mindre forsikringselskapet ditt er meeget snille, og/eller du kjenner noen som gjør det rimelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 uheldig sladd.. hadde skjønte det hvis jeg hadde kjørt fort, men fan kjørte i fartsgrensa. Fartsgrensa er jo uvesentlig for om man risikerer sladd eller ikke, man må kjøre etter forholdene. Om fartsgrensa er aldri så mye 100 km/t så er det ikke sikkert det er forsvarlig å kjøre i 100, avhengig av føre, sikt og trafikktetthet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 joa, men den strekningen der har ganske lang historie og jeg har stor respekt for den, menmen gikk dårlig for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Du hadde tydeligvis ikke stor nok respekt for den da. Jeg synes heller ikke at Hadde kjørt forbi det stedet bare andre veien 2 timer i forveien og da hadde jeg langt over fartsgrensa...overhodet vitner om respekt for et et sted med "lang historie" jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 er noe helt annet å kjøre andre veien, da kan du kutte svingen og da var det ikke begynt å regne heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 OK. Er ikke lokalkjent der du bor. Det hørtes bare så motstridende ut med det du sa tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 den der er nok dessverre "vrak" ser det ut til på bildene.. sikkert rammeskeiv å.. eventuelt som andre sier her er å skjøte..å begynne å rette opp tror jeg er liten vits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 mulighet for at du selle felgane billi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Kan sikkert bruke mye deler fra den. Kan godt tenke meg noen snacksene deler fra den dersom du skal hugge den..! Men best å finne ut om den kan fixes før du hugger. E30 begynner å bli en mangelvare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 mulighet for at du selle felgane billi? det har jeg ikke bestemt meg for enda..de er helt nye så blir nok ikke billig;) Kan sikkert bruke mye deler fra den. Kan godt tenke meg noen snacksene deler fra den dersom du skal hugge den..! Men best å finne ut om den kan fixes før du hugger. E30 begynner å bli en mangelvare hehe, får se hva takstmannen sier på mandag...og hvor mye jeg evt får for den. er ett strøken eksemplar, eller var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Er det noen som har ett rullende chassie for en billig penge, så jeg kan få bygd opp bilen min igjen? hvis noen har noe lignende så bare si i fra. hadde vært utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 tror e30 325 er hjemsøkt... uansett hvor fint du kjører blir den vrak etter kort tid...har vært enda mer uheldig ,kondemnerte 2 biler på litt ove 1mnd.. skulle kansje bare beholdt opelen jeg hadde,den falt i fra hverandre ivertfall sakte men sikkert:-) tror faktisk det blir en nye e30 på meg igjen ,for håpe den holder da. skjønner ikke hva vi e30 325 eiere gjør galt. en ting er også sikkert,er ikke mye som skal til før bilen er vrak!! utrolig kjipt å høre enda en e30 blir spiker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå