Gå til innhold

Bmw e30 vrak tror jeg:(

Bare_egil
 Share

Anbefalte innlegg

uheldig sladd.. :oops::( hadde skjønte det hvis jeg hadde kjørt fort, men fan kjørte i fartsgrensa. Hadde kjørt forbi det stedet bare andre veien 2 timer i forveien og da hadde jeg langt over fartsgrensa...men men, sitter å håper nå, får besøk av noen som driver med oppretting og sånn i løpet av uka..så håper på gladnyhet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Off Off det minker kraftig på e-30 på veiene. synnest det er mangen som har kræsja e-30 sin i det siste.

Passa på bilen og kjøra fint

det gjør det, kan ha noe med at det er mye "watt" på bakhjula da...

men har sinnsykt lyst til å bygge den opp igjen, selv om det koster gryn....

Bygg den opp igjen :wink:

Fælt å se enda en E30 bli kondemnert...

det er det med penger da...er blakk :( har ikke ett rødt øre engang..har ikke så mye peilig på bil att det gjør noe, og vet heller ikke hvor mye folk tar for å få bygd opp noe sånt. er vel en av de grunnene jeg har lagt den ut her da..for kanskje å få noe hjelp

Moderator-comment: Se www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 del 2, det er fullstendig unødvednig å sitere det som står i siste innlegg (pkt. 2.2), og det er enda mer unødvendig å sitere flere nivå (pkt. 2.4).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uheldig sladd.. :oops::( hadde skjønte det hvis jeg hadde kjørt fort, men fan kjørte i fartsgrensa.

Fartsgrensa er jo uvesentlig for om man risikerer sladd eller ikke, man må kjøre etter forholdene. Om fartsgrensa er aldri så mye 100 km/t så er det ikke sikkert det er forsvarlig å kjøre i 100, avhengig av føre, sikt og trafikktetthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulighet for at du selle felgane billi? :D

det har jeg ikke bestemt meg for enda..de er helt nye så blir nok ikke billig;)

Kan sikkert bruke mye deler fra den. Kan godt tenke meg noen snacksene deler fra den dersom du skal hugge den..! Men best å finne ut om den kan fixes før du hugger. E30 begynner å bli en mangelvare :)

hehe, får se hva takstmannen sier på mandag...og hvor mye jeg evt får for den. er ett strøken eksemplar, eller var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror e30 325 er hjemsøkt... uansett hvor fint du kjører blir den vrak etter kort tid...har vært enda mer uheldig ,kondemnerte 2 biler på litt ove 1mnd..

skulle kansje bare beholdt opelen jeg hadde,den falt i fra hverandre ivertfall sakte men sikkert:-)

tror faktisk det blir en nye e30 på meg igjen ,for håpe den holder da.

skjønner ikke hva vi e30 325 eiere gjør galt.

en ting er også sikkert,er ikke mye som skal til før bilen er vrak!!

utrolig kjipt å høre enda en e30 blir spiker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...