bmwdude Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 Pris 3.612,50 kr på gs bildeler Nye Så da kunne jeg ha tenkt meg rundt om halv pris av ny pris!! høres ikke det fornuftig ut da... men har muligens byttet lyktene med hella lykter... men skal si i fra så fort jeg for vitepå noe.. mvh Torstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Pris 3.612,50 kr på gs bildeler NyeSå da kunne jeg ha tenkt meg rundt om halv pris av ny pris!! høres ikke det fornuftig ut da... men har muligens byttet lyktene med hella lykter... men skal si i fra så fort jeg for vitepå noe.. mvh Torstein Jo, dersom lyktene er strøkne.. Jeg kan gi deg 1800 ink. blinklys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Bor du langt unna Oslo? Er dette orginale angel eyes lykter eller bygget de selv med løse ringer? Kan gi deg 1500 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 Er orginale angel eyes,., som sakt ikke no mjalla Men tror jeg har solgt demm nå,,. skal bytte demm mot noen hella lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Tror du eller? Er de uten riper osv Bor du langt unna oslo Er veldig interesert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 hehe skjønner,., men vis lyktene blir solgt så er planen å kjøpe hella lykter... Er en dude fra stavanger som vill bytte med meg,., vi skal møtes på halv vegen med lyktene å få til en deal der... Jeg bor i mandal nerforbi kr.sand... Men skal si i fra vis d ikke blir no handel.. Men jeg regner mesten med d,.,sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 skjønner:) Når du sier bytte i hella mener du da hella angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 29, 2005 Forfatter Share Skrevet November 29, 2005 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 MENER IKKE Å PUSHE LIXOM, MEN ER JO HYPP PÅ LYKTENE DINE:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Har sendt deg mail angående girkassa. Har du sett den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 jepp.. mobil nummeret mitt e 90162170 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knet Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 hei solgt hoved lyktene eller. ? kan gi 1700 for de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Har du bilder av felgene montert på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Er angel eyes lyktene solgt enn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 Har du solgt m-3 baklyktene dine...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå