jcvold Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 nå som jeg har invistert i M3 instrumentpanel,så er jeg sugen på å flytte turtallsperra litt høyere opp.hvor kan jeg få dette gjort? her en e36 320i som vistnok er chippet i tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Hvis ikke den chipen du har flytter turtallsperra så må du kjøpe ny chip igjen. Vet at SuperChip flytter sperra til 6800 omdr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 min er sperra på 6500 nå,og det er vel det som er normalt.har hørt om folk som flytter sperra til 7200 rpm.jeg viste ikke at min var chippa,før jeg var hos schmiedmann i danmark i sommer å skulle chippe den.etter at han hadde skrudd ut hjernen,kunne han konstantere at bilen allerede var chippet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Høyr med Bergen Bilelektronikk. Han flytter glatt sperra di litt lengre opp. Evt. fjerner den heilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Å fjerne den heilt kan fort kosta deg dyrt og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Har dårlig erfaring med flytting av sperre jeg, Har en tendens til å begynne og tikke de bilene der når du tukter dem over det de er beregna for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Vet noen her om det går ann å bestille rotorer fra bosch som flytter sperra på en 318i E30? Kjell Aaen, hvis noen vet hvem det er, fortalte meg at det går ann. Han er leder for regla i norsk bilsportforbund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Hvis motoren har VANOS så ville ikke jeg dradd den til 7200 omdr. En M50 uten vanos er litt mere turtallsvillig enn en med vanos.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Kjell Aaen, hvis noen vet hvem det er, fortalte meg at det går ann. Han er leder for regla i norsk bilsportforbund. Han er leder for Racingseksjonen. Har du bløtekakarotor? Den legger normalt på 6600 rpm. Da kan du stramme fjøra litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Høyr med Bergen Bilelektronikk. Han flytter glatt sperra di litt lengre opp. Evt. fjerner den heilt Mye tar han for å gjøre dette på en BMW med M52 motor da? 328i har forresten sperren på 6750 rpm hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Høyr med Bergen Bilelektronikk. Han flytter glatt sperra di litt lengre opp. Evt. fjerner den heilt ka e www adressa deira ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Høyr med Bergen Bilelektronikk. Han flytter glatt sperra di litt lengre opp. Evt. fjerner den heilt ka e www adressa deira ? *kremt* Google is your friend? --> http://www.google.no/search?hs=QrJ&hl=n ... %B8k&meta= (ja, jeg kunne bare gitt deg direktelinken, meeeeen allikevel ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 http://www.bilelektronikk.no kunne du ha skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Vet noen her om det går ann å bestille rotorer fra bosch som flytter sperra på en 318i E30?Kjell Aaen, hvis noen vet hvem det er, fortalte meg at det går ann. Han er leder for regla i norsk bilsportforbund.. Kan få rotorer helt uten sperre til disse. det hadde eg på min 84 mod. Kostet en 8 del av en med sperre og....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Vet noen her om det går ann å bestille rotorer fra bosch som flytter sperra på en 318i E30?Kjell Aaen, hvis noen vet hvem det er, fortalte meg at det går ann. Han er leder for regla i norsk bilsportforbund.. Kan få rotorer helt uten sperre til disse. det hadde eg på min 84 mod. Kostet en 8 del av en med sperre og....... kan bare klippe vekk fjæra, så blir alle dissa rotora uten turtallsperre, men jeg vil ha sperre Kul lyd Noen som vet om jeg har en såkalt bløtkakerotor? Er en 318i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå