Gunnar Skrevet November 15, 2005 Skrevet November 15, 2005 Veldig pent, P.I.B! Gleder meg til å se fortsettelsen.. (les: skikkelige felger) Hva slags senking står egentlig på den? Ser du sier den har fullt av hjul baki, men den ser allikevel veldig lav ut bak i forhold til foran.
Dan Skrevet November 15, 2005 Skrevet November 15, 2005 Nydelig bil. Skikkelig clean look på den der Gratulerer! Stas å kjøre rundt i den kan jeg tenke meg
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Da var profilen oppdatert og ny avatar på plass ja! Touringen ble solgt m.a.o! Kommer nok til å ta en tid før jeg venner meg til den avataren P.I.B., for du har alltid hatt samme bilde av touringen du. Pen bil du har kjøpt deg, ingen tvil om det! Aluringene i dashbordet ser litt voldsomme ut, men sålenge det er blitzen sin skyld så tror jeg absolutt det ser bra ut live. Den alusaken på rattet likte ikke jeg heller, men det er jo bare en filleting. Hva slags multifunksjonsratt skal du ha? Jeg har likt ratt som deg, men med multifunksjon. Har du forresten instruksjonsbok til navien på et annet språk enn tysk? Det fulgte med tysk til min, og hverken GS eller Strandveien klarte å skaffe skandinavisk. Jeg fikk tak i to andre bøker som tilsammen skulle dekke den ene jeg har, men det er ikke 100%. PS! I signaturen din så linkes det fortsatt til bmwguiden.no, ikke bimmers.no... I tillegg er www.bimmers.no/album/?id=PIB en mye kortere link enn det du har idag!
Mangel Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Meget pen bil! Ser litt veeel feriesenka ut med de 19"erene ja Og det med kromringene på speedometeret.. ikke ta de bort.. ser både gammaldags og kjedelig uten....
j0lle Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Digger denne bilen.. Jeg vil også ha en slik Farge, felger, intriør, alt er nice Enste for å pirke er vell eksosanlegget. Bytte ut bakdelen med noe litt mer heftig... (da mener jeg IKKE 3" )
P.I.B Skrevet November 16, 2005 Forfatter Skrevet November 16, 2005 Hva slags senking står egentlig på den? Ser du sier den har fullt av hjul baki, men den ser allikevel veldig lav ut bak i forhold til foran. Den er senket 55-30. Settet er jo nylig montert så fjærene foran kommer nok til å synke endel den første tiden. Det er i hvertfall min erfaring. Har nå hevet ut alt det stasjet som var i bilen. Fikk et rettere stuk da ja. Da var profilen oppdatert og ny avatar på plass ja! Touringen ble solgt m.a.o! Jepp Pen bil du har kjøpt deg, ingen tvil om det! Aluringene i dashbordet ser litt voldsomme ut, men sålenge det er blitzen sin skyld så tror jeg absolutt det ser bra ut live. Den alusaken på rattet likte ikke jeg heller, men det er jo bare en filleting. Hva slags multifunksjonsratt skal du ha? Jeg har likt ratt som deg, men med multifunksjon. Har du forresten instruksjonsbok til navien på et annet språk enn tysk? Det fulgte med tysk til min, og hverken GS eller Strandveien klarte å skaffe skandinavisk. Jeg fikk tak i to andre bøker som tilsammen skulle dekke den ene jeg har, men det er ikke 100%. Angående ratt så vet jeg ærlig talt ikke. Hva er penest? Bilder av ditt?? Instruksjonsboken til navien er på tysk ja. Kunne sikkert vært greit med en skandinavisk ja. Må sjekke opp det. PS! I signaturen din så linkes det fortsatt til bmwguiden.no, ikke bimmers.no... I tillegg er www.bimmers.no/album/?id=PIB en mye kortere link enn det du har idag! Og du passer på HEHE!
Kenzuke Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Er det bare meg, eller ser det første bildet ut som en MB? ;p Utrolig pen bil=)
P.I.B Skrevet November 16, 2005 Forfatter Skrevet November 16, 2005 Fin bil! Gratulerer!Alltid hyggelig å ha flere å diskutere e46-problemer med -) Ehhh... Er det så mye poblemer med dem da? Er baklyktene originale BMW? Jepp. 2002 mod. baklykter Trodde nesten ikke m-felgene kom i 19", men hvis det virkelig er tilfelle så selg dem til meg Felgene selges nok ikke nei. Skal ta nye bilder av de når jeg får BMW merkene i senterkoppen og de lille ///M merkene. Vet du hvor speilene er kjøpt? www.automote.no skaffer slike speil.
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Angående ratt så vet jeg ærlig talt ikke. Hva er penest? Bilder av ditt?? Jeg har likt ratt som deg, med multifunksjon. Det ser slik ut (bilde fra nettet): Instruksjonsboken til navien er på tysk ja. Kunne sikkert vært greit med en skandinavisk ja. Må sjekke opp det. Som sagt var det visst ikke mulig å skaffe skandinavisk, men den finnes kanskje på engelsk? Og du passer på HEHE! Selvsagt! Når jeg så avataren regnet jeg med det fantes bilder i albumet. Et klikk på den brakte meg til BMWGuiden, og når jeg "kontrollerte" linken så la jeg merke til at den var så lang.
Custom Edition Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 der har man svaret på at E46 ER det fineste karroseriet til bmw! Vakkert! å Feite 19" i tillegg gjør jo ikke noe Nydelig bil!
Sperre Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Nydelig bil ! Blir vel e46 på meg også til helgen Btw, hva heter de sommerfelgene dine ? Meget pene !
Hakon Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Vakker bil. eneste som var synd var at den var voldsomt baktung. Slik ville ikke jeg hatt det. men ellers var det en vakker bil. en bil folk snur seg etter når man kjører..
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 P.I.B har allerede sagt at det er 4 stk 19" sommerdekk++ i bagasjen. Tar du ut det blir den normal.
P.I.B Skrevet November 16, 2005 Forfatter Skrevet November 16, 2005 P.I.B har allerede sagt at det er 4 stk 19" sommerdekk++ i bagasjen. Tar du ut det blir den normal. Bra noen leser hva jeg skriver Må vel repetere meg selv litt da. Bilen fikk tilnermet det rette stuket da jeg "losset" ut 19" hjulene og noe annet stasj jeg hadde liggende baki bilen. Felgene er i hvertfall tunge som bly. Dessuten er jo senkesettet nylig montert så fjærene foran kommer nok til å synke endel de første milene. Blir den fortsatt for høy foran så skal jeg "smelle" på et justerbart sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå