Gå til innhold

Faen..

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Steffen: Hvor langt har bilen din gått? En kamerat av meg vraket sin 91-modell 320 for noen mnd siden. Han fikk igjen 42k mener jeg å huske. Den hadde gått 220000. Da jeg vraket min for 1 mnd siden så ble taksten 58300 for 92 318i som hadde gått 160000. Så km-stand har nesten alt å si.

Er det noen her som forresten har fått eller hørt noen fått avkortning i forsikringen pga. for høy fart i ulykkes-øyeblikket? Jeg innrømte å ha kjørt i 80 i 60-sona da jeg krasjet min. Er litt spent på hva forsikringen sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja dette satte enn skikkelig støkk i meg. Jeg kjørte i 60 km/t og det var enorme krefter i sving. Bilen fikk seg litt av en luftetur. Og jeg ble ganske mørbanka. Jeg besvimte å fikk hjernerystelse, mest sannsynlig pga av at sidespeile løsnet i kræsjet å satte kursen rett i hodet mitt. Har også problemer me å puste innimellom, det gjør vondt pga at ribbebeina har fått seg en trøkk, jeg har også problemer med nedre delen av ryggen.

Og dette bare i 60 km/t(!), tenk hvis jeg hadde kjørt i 120 km/t slik jeg ofte gjør? En tanke jeg har tenkt mye i dag, og jeg blir helt skjelven av den..

Bilen min har gått 230000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke du som hadde blitt anmeldt for og kjøre for fort i 50 sone?du skrev noe om det,det var om natta eller noe.du lærer vel nå :roll: men det viktigste er at det gikk bra med deg da.synd med bilen den var veldig fin 8)

Stemmer det..

Jeg har blitt annmeldt fra flere hold, for å stadig vekk ha blitt observert i meget høy fart. Dette er selvfølgelig veldig beklagelig, å skal skjerpes inn på. Men det jeg lurte på, kan politiet gjøre noe nå? De må vell ta meg på fersken? De har sneket rundt å følgt etter meg hele uka, å er skikkelig innstillte på å ta meg. Så jeg ligger meget lavt nå..

Men som sagt, det kan vell ikke skje noe med meg pga de annmeldelsene, så lenge ikke poltiet tar meg på fersken i høy fart?

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... ht=anmeldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette satte enn skikkelig støkk i meg. Jeg kjørte i 60 km/t og det var enorme krefter i sving. Bilen fikk seg litt av en luftetur. Og jeg ble ganske mørbanka. Jeg besvimte å fikk hjernerystelse, mest sannsynlig pga av at sidespeile løsnet i kræsjet å satte kursen rett i hodet mitt. Har også problemer me å puste innimellom, det gjør vondt pga at ribbebeina har fått seg en trøkk, jeg har også problemer med nedre delen av ryggen.

Og dette bare i 60 km/t(!), tenk hvis jeg hadde kjørt i 120 km/t slik jeg ofte gjør? En tanke jeg har tenkt mye i dag, og jeg blir helt skjelven av den..

Bilen min har gått 230000...

Regner med du har fått en liten oppvekker der ja... skal love deg at det blir pinneved av det meste når du kjører i 100km/t og oppover... :roll:

Jeg kondolerer så masse for bilen, og takk og pris for at du er omtrent like hel!

Vil bare gi deg noen tips siden jeg har vert oppi den situvasjonen selv...

Etter noe slikt er det svært lite hjelp å få etter at du blir skrevet ut av sykehuset! Om røntgen og alt ser bra ut, så er det ikke mer hjelp å få..og som du sier - du har problemer med å puste og nedre del av ryggen - slike ting er SKUMLE!!

Du bør oppsøge lege ganske fort og få henvisning til evnt. fysioterapeut ol. for gjør du den tabben jeg gjor, og tenkte - ahh, det ordner seg selv over tid, så kan det få konsekvenser. Skal ikke spøke med nakke/rygg... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd og se at nok en fin bil forsvinner...

har opplevd nesten det samme... påsken, 13 dager etter jeg får bilen flyger bilen baklengs over i motsatt kjørererning og i snø skavelen. lite skader i forhold til hva du har. glad at det ikke var andre biler i motsatt kjøre retting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm,to av mine kompiser som har kræsja,fikk reise inn på verkstedet å plukke ut alt de ville av cd spiller,anlegg osv.men det er jo på landet.

At man tar ut cd-spiller og anlegg er vel en selvfølge? Da jeg kom ut i fra sykehuset så fikk jeg en kamerat av meg til å kjøre meg til inntauingstomten der jeg plukket ut f.eks basskasse og forsterker. (Fikk ikke ut cd-spilleren fordi rattet stod i veien!) Spurte ingen om jeg fikk lov til det. Er jo tross alt mitt og man får jo ikke dekket anlegget på forsikringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...