Gå til innhold

OT-Null fotball-VM på oss...

propan
 Share

Anbefalte innlegg

Det som virkelig er tragisk, er ofringen fremover på banen!! 15min igjen, vi trenger 2 mål for å gå videre. Likevell ligger vi med 4 bak(!) og en meget defensiv midtbanesentral(Solli). Hvor er viljen av Hareide for å gå fremover? ? ?

Setter inn Solli, istedenfor å kjøre 4-3-3 med gamst på midtbanen ilag med startduoen, å pumpe baller på Carew, Helstad og Årst(Ivers)? ? ?

Dette høres ut som etterpåklokskap, men det er jo så veldig innlysende, særlig når det står igjen 15-20 minutter?? ?

Jeg mener at Hareide ikke er for offensiv for det norske landslaget. Han bør gå, noe som jeg tror han kommer til å gjøre. En god trener med det rette laget, men en elendig taper som kommer til å skylde på en eller annen assistent eller pressen.

Fortjener langt ifra en VM-plass!

(Husk, Tsjekkia ligger på 3.plass på FIFA rankingen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok ikke gode nok for dette VM, men det er interresant å se de "nye" gutta på laget, f. eks Fredrik Strømstad & Kristoffer Hæstad. De har ingen respekt for store utenlanske spillere og spiller faktisk bra fotball i forhold til mange av de andre Norske. Vi får se fremover mot EM i 2008 :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry:

Dagbladet

Det finnes alltid et neste mesterskap, uansett hvor tungt det er å se VM-drømmen gå i knas

som dem hadde en sjangse i dag uansett,

dem prøvde, men er ikke gode nokk [-(

Høgmo burde hvert landslagstrener!

Cijan burde hvert med..

Alle dere som ikke bryr dere om lanskampen:

:angry::fist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok... men eg reiser til vm for og se england og brasil :) noen andre som skal nedover til tyskland i sommer ?

Jeg skal! Tar tog ned... Veldig greit :wink: Må prøve å være så økonomisk som mulig hvis jeg skal få råd til både Quart, VM og Rudskogen. Det blir ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...