PenguiN- Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Denne bilen er til salgs. Se annonsen for mer informasjon. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=879808 denne bilen OSER det kvalitet av! Premiert i Tyskland og Nord Norge. Moderator-inngripen: Flyttet denne annonsen fra "Bilder og film" til "Biler selges" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Den likte jeg gått Fin kone bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 Takk.Godt fornøyd ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Har du ikke akkurat kjøpt denne bilen her??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Selge bilen igjen? Blir du aldri fornøyd eller tjener du penger på kjøp og salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Synd den hadde "teit styling" og ikke hadde quattro. Da hadde jeg muligens vært interresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Synd den hadde "teit styling" og ikke hadde quattro. Da hadde jeg muligens vært interresert Skal du ha deg A4 quattro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Synd den hadde "teit styling" og ikke hadde quattro. Da hadde jeg muligens vært interresert Skal du ha deg A4 quattro? Blir vel litt "forstyrring" i salgsannonsen til Penguin dette, men ja jeg vurderer det. Står mellom A4 1.8 TQ/TSQ og BMW 320d. Finner ingen av delene som faller i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 Ikke ødelegg salgsannonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Fin bil! Audi A4 er den einaste bilen audi har som er fin! etter min meining.. Sku gjerne hatt den vist eg hadde peng.. Smart å styrke over kjennemerket på noen av bildene her og ikkje på autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 ....det var vel ikkje så ekstraordinert?...fin, men har vel sett like feite når det først skal gjerast noko med dei...... Edit: Har kikka litt meir....ombestemmer meg litt.....var ikkje så verst like vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Selv om det er en Audi må dere la PenguiN- ha salgsannonsen sin i fred.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cwathne Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Meget fin bil. Hadde du kunnet sendt meg noen flere bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Cwathne, ta kontakt over TLF. kan ta bilder av interiøret..strøkent Sports skinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 BUMPERS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg