RWDF Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Siden alle her er glade i tyske biler, regner jeg med at dere er glade i tysk øl også? Noen som har favoritter? Selv liker jeg Hasseröder pils godt: og Köstritzer Schwarzbier: (Ja, jeg kjeder meg. Sitter på kurs i regi av aetat, ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Hehehe, er ikke noe fan av øl, men lager tyskere noen gode rusbrus? Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Warsteiner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Det australske ølet, Piss er også veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 En tysk jente jeg kjenner, lærte meg en litt artig vri hehe. Mulig en slags rusbrus på øl om man vil Warsteiner øl, blandet med sprite. Ca halvparten av hver. Det smakte ikke feil heller sist jeg drakk det . Selv om det høres helt abstrakt ut. Mvh San Miguel og tapas sitter som hånd i hanske (selv om det er fra Spania) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Budweiser er det ølet jeg handler på svenskeferga bestandig.. Mener at det er tysk og.. Eller er det nederlandsk Jaja.. godt er det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Budweiser er egentlig øst-europeisk, den orginale er ikke god etter min smak. Men liker vanlig budweiser og grill mat på varme sommer dager, da jeg styrer grillen Mvh Becks er tysk øl til deg under hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Becks! Eller er det belgisk? God øl hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 budweiser e tsjekkisk, ingen som liker lidl øl då?`det e vell tysk? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Cola-boksene jeg drikker mye av er fra tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Bil, kvinner og øl. De tre grunnstenene for livskvalitet. Her er topplasseringene: #1. Guinness #2. Köstrisser #3. Erdinger Weiss #4. Erdinger Dunkel #5. Rød Tuborg #6. Grøn Tuborg Det finnes ufattelig mange gode ølsorter. De utmerker seg best her i Danmark, Tyskland og i de østeuropeiske landene. Tullingene fra øyene på andre siden av Nordsjøen er selvfølgelig også toppklasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Warsteiner me to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Eg er altdrikkande, men selvfølgeleg er det noko som er bedre enn andre... 1. Jupiler 2. Carlsberg Gold 3. Royal Blue Dette er 3 gode ølsortar dekan må prøva viss de ikkje har prøvd dei. Spesielt Jupiler.. Den er JÆVLI GOD.. Husk å kjøp den på boks... Det som er med utenlands øl er at det ofte er litt sterkare enn norsk øl, det gjere jo den litt bedre i enkelte tilfelle.. Men blir det for sterkt smake det ikkje godt.. kjøpte 5 kassa med halvliterboksa med 8.7 % eller nåke sånt ifjor sommer... SMAKTE HONNING!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Mjød! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Budweiser er det ølet jeg handler på svenskeferga bestandig..Mener at det er tysk og.. Eller er det nederlandsk Jaja.. godt er det hvertfall er tjekkisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå