Espen M33 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Henrik skrev: at det bør nytes for seg selv, men kan også anbefales til kraftige, modne oster, eller til en cigar. Altså ikke noe for meg Kjøpte en sixpack med Diebels Alt en gang, den fikk noen andre gleden av å drikke. Mulig jeg har en litt feminin holdning til pils, siden jeg liker det lyst (les: Warsteiner) Men Hansa premium smaker derimot piss (tror jeg) så det er ikke alltid at lyst er bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Det var for så vidt ikke jeg som skrev det, det var mer en klipp/lim aksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Det var for så vidt ikke jeg som skrev det, det var mer en klipp/lim aksjon... Ja da. pirke pirke... Blir vel noe ringnestuborg på meg i morgen. Warsteinern ankommer ikke før på søndag.. Men god helg blir det nok uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 Ble en flaske Nøgne Ø Havrestout, og en Nøgne Ø Julesnadder. Ser frem til å smake. (Pluss en sixpack Dahls selvfølgelig.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 i kveld så blir det nok noen kalde gode tuborg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 satt å leste tråden før eg for på butikken. kjøpte et par bokser becks Faktisk meget meget velsmakende øl syns nå jeg Ellers er jo favoritten mack øl da...tror faktisk det er en forening/klubb som heter "Mack ølets venner" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diggern Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 1. San Miguel 2. Heineken 3. Koff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissa Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Det australske ølet, Piss er også veldig godt. Haha! Digg ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet November 24, 2005 Share Skrevet November 24, 2005 Ingen tvil..........BITBURGER! Særlig godt er det som fatøl drukket i originale stettglass i de rette omgivelser. Ellers så er jo VELTINS og WARSTEINER også bra alternativer, synes jeg. Blanding av øl og sitronbrus heter forøvrig "Radler" eller "Alsterwasser" i Tyskland. Det smaker faktisk bedre enn det høres ut som. Dette er ganske utbredt der nede hvis man av ulike årsaker ikke er ute etter noen høy promille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Er faktisk en klubb som heter CB-ølets venner. CB (Christiansands bryggeri) er jo faktisk et meget bra øl. Lyst og fint, og minner om Tuborg syns jeg. Vi må ikke glemme at det er mange sorter her i landet som også er bra. Men ikke kjøp Tuborg juleøl. Det smakte piss. skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 budweiser e tsjekkisk, ingen som liker lidl øl då?`det e vell tysk? hehe Det lidl ølet som selges i 6 pack og er 0.5 koster vel 101kr er snadder. Husker ikke ka det heter, er kaller det HITLER PILS går vel 18sånne i dag, dyr i drift eg Skål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 den beste tyske ølen er flensburger gold! sinnsyk god! men favoritten er tuborg, helst på glassflaske. blir nok ett par sånne i kveld ja.. det er de lillos konsert i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Flensburger er god! Da jeg var i Flensburg for noen uker siden hadde de ikke mindre enn 6 sorter Flensburger på bensinstasjonen! Men kjører man BMW så passer det vel bra å drikke: Warsteiner (DTM-sponsor for BMW) og BitBurger. (Ikke *før* eller *mens* man kjører selvsagt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Var i Østerike i vinterferien.... Oppdaget et Øl som heter Kaiser. veldig gode greier.. Noen som kjenner det ? Kaiser er fint øl! Hast ein Kaiser, bist ein Kaiser som det heter! (DVS. har du en Kaiser-øl så føler du deg som en liten keiser der du sitter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 26, 2005 Share Skrevet November 26, 2005 Alle har sine fav,så jeg slenger meg på her med å svare RED STRIPE laget på jamaica ikke i newcastle..er sinnsykt go men litt vrien å få tak i,vaffal her nede i vestfold GOD HELG ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå