Gå til innhold

HJELP... TRENGER DATAHJELP

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

Har eit lite problem med dataen min... Har fått opp ei sånn linje under adresselinja mi.. Trur linja kom i forbindelse med msg+ eller nåke sånt.. På linja står det search heilt til venstre og så kommer det opp ruter bortover med det siste jeg har vore inne på!!! Er så ufattelig teit med den linja der... Kan noen hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har internet explorer... Har prøvd å fjerne den sånn... har sjølv litt peiling på data, men dette får eg ikkje til...

Får ikkje laga mi eiga startside eigong... Det kjeme alltid opp "mysearchnow.com" når eg starter nettleseren...

Så kjeme det og opp at internett explorer har fått eit problem.. Så lukker han alle vinduer på internet.. Jævli irriterande..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned Microsoft Antispyware http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en

Når du har gjort det så tar du ett søk etter at du har oppdatert programmet,etterpå vil den være aktiv i bakgrunnen(tar lite resurser)og forhindre at slikt dritt blir lagt inn senere.

Så laster du ned denne http://www.download.com/3001-8022_4-10399602.html?idl=n og oppdaterer så tar ett søk,jeg garanterer deg at pc`n din er full av dritt!

Lagre denne http://oss.viztnd.com/default.shtml siden i deres favoritter og dere har det dere trenger hvis det er noe problemer med pc senere(basics)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eit lite problem med dataen min... Har fått opp ei sånn linje under adresselinja mi.. Trur linja kom i forbindelse med msg+ eller nåke sånt.. På linja står det search heilt til venstre og så kommer det opp ruter bortover med det siste jeg har vore inne på!!! Er så ufattelig teit med den linja der... Kan noen hjelpe meg!

Har fått opp samme greiene jeg også. Mulig ikke samme firma, men noe lignende. Sinnsykt irriterende. Jeg fikk den linje etter at jeg hadde vært på noen amerikanske sider. Det innstalleres automatisk.

Jeg fjernet det ved at jeg klikket litt rundt på menyen og en av valgene var avinstallasjon faktisk. Du kan også prøve:

start-instillinger-kontrollpanel-legg til fjern programmer

så sjekker du om greiene ligger installert der.

Velg deretter avinstaller.

Håper dette hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et lite spyware program! Gå inn i kontroll panel og trykk ikonet Legg til/fjern programmer! Du skal klare å finne det der! Avinnstaler.....! Last ned Adware og kjør programmet slik at du får fjernet all spyware. Bruk dette programmet minst en gang pr. 14 dag for å holde maskinen fri for dritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...