Gå til innhold

HJELP... TRENGER DATAHJELP

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

format c:/q

jepp, der er løsninga :evil:

WHAT?? Ka du meina med det?

Var den eg svarte pao :lol:

Format c: er den beste medisin mot alt dritt. Men hvis du ikke vil det;

1. Prøv Microsoft Antispyware, som nevnt av noen andre tidligere her. Den fjerner all dritt og du kan selv velge oppstartside i IE.

2. Last ned Netscape, eller Firefox fra www.getfirefox.com og bruk denne i stedet for IE.

3. Hvis ikke dette går, ..----> format c: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Format c = Slette alt som er på harddisken og legge inn alt på nytt ;-)

Bare for litt spyware!??? Amatør... :wink:

Haha, der kan jeg si at du har dreti på draget..

Jeg har akuratt hatt det samme dritten, på to dager har jeg hatt over 15programmer som ikke fant det.

Heldig vis, har han jeg kjøpte pcen av lagt inn en "backup" til meg, den kjører jeg så blir pcen slik den var når jeg fikk den, det var det enste som fungerte hos meg..

Til tråd starter:

Trykk på Favoritter, vis du ser noe som heter "cool" osv, da har du fått samme som meg.

Kan si: Det er et rent helvete å få vekk.. :lol::o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akuratt hatt det samme dritten, på to dager har jeg hatt over 15programmer som ikke fant det.

Heldig vis, har han jeg kjøpte pcen av lagt inn en "backup" til meg, den kjører jeg så blir pcen slik den var når jeg fikk den, det var det enste som fungerte hos meg..

Til tråd starter:

Trykk på Favoritter, vis du ser noe som heter "cool" osv, da har du fått samme som meg.

Hvis man formaterer, sett opp pcen slik man vil ha den, med office, antivirus, div div, og så bruk Norton Ghost og lag et Ghost Image. Da kan man enkelt sette opp pcen igjen slik at den blir helt slik den var da du tok imaget.

Funker helt konge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tråd starter:

Hvis man formaterer, sett opp pcen slik man vil ha den, med office, antivirus, div div, og så bruk Norton Ghost og lag et Ghost Image. Da kan man enkelt sette opp pcen igjen slik at den blir helt slik den var da du tok imaget.

Funker helt konge..

Jepp, kan vel ikke si veldig enkelt men het greit..:D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tråd starter:

Funker helt konge..

Jepp, kan vel ikke si veldig enkelt men het greit..:D:lol:

Enkelt hvis man kan det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lagt inn "Messenger Plus" så har du bare krysset av en gang for mye! Avinstaller "Messenger Plus", installer en gang til, men sjekk hva du krysser av for! Ikke kryss av for å innstallere annet enn "Plus"..

Hadde samme problemet selv for lenge siden! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold Kjeft ARE!

det er greit da roar at du ikkje ser forskjell på windows og ms dos.. men oppfør deg, slutt å vær deg sjølv :lol:

sikkert fått i seg litt mye.. :o

Se her..

Skrevet: Lør Nov 19, 2005 21:43

:D

haha.. han er faktisk edru.. snakkar med han på msn no ;-) Hylland: "formatera heile harddisken"...

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...