antiloop Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Format c = Slette alt som er på harddisken og legge inn alt på nytt Bare for litt spyware!??? Amatør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 format c:/qjepp, der er løsninga WHAT?? Ka du meina med det? Var den eg svarte pao Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 format c:/qjepp, der er løsninga WHAT?? Ka du meina med det? Var den eg svarte pao Format c: er den beste medisin mot alt dritt. Men hvis du ikke vil det; 1. Prøv Microsoft Antispyware, som nevnt av noen andre tidligere her. Den fjerner all dritt og du kan selv velge oppstartside i IE. 2. Last ned Netscape, eller Firefox fra www.getfirefox.com og bruk denne i stedet for IE. 3. Hvis ikke dette går, ..----> format c: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Format c = Slette alt som er på harddisken og legge inn alt på nytt Bare for litt spyware!??? Amatør... Haha, der kan jeg si at du har dreti på draget.. Jeg har akuratt hatt det samme dritten, på to dager har jeg hatt over 15programmer som ikke fant det. Heldig vis, har han jeg kjøpte pcen av lagt inn en "backup" til meg, den kjører jeg så blir pcen slik den var når jeg fikk den, det var det enste som fungerte hos meg.. Til tråd starter: Trykk på Favoritter, vis du ser noe som heter "cool" osv, da har du fått samme som meg. Kan si: Det er et rent helvete å få vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Format c = Slette alt som er på harddisken og legge inn alt på nytt Bare for litt spyware!??? Amatør... Haha, der kan jeg si at du har dreti på draget.. Jeg har akuratt hatt det samme dritten, på to dager har jeg hatt over 15programmer som ikke fant det. Heldig vis, har han jeg kjøpte pcen av lagt inn en "backup" til meg, den kjører jeg så blir pcen slik den var når jeg fikk den, det var det enste som fungerte hos meg.. Til tråd starter: Trykk på Favoritter, vis du ser noe som heter "cool" osv, da har du fått samme som meg. Kan si: Det er et rent helvete å få vekk.. Hvis man formaterer, sett opp pcen slik man vil ha den, med office, antivirus, div div, og så bruk Norton Ghost og lag et Ghost Image. Da kan man enkelt sette opp pcen igjen slik at den blir helt slik den var da du tok imaget. Funker helt konge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Er noe som heter system oppretting og da,så hvis dataen fungerte helt fint på frdag og den er full av slik drit på søndag kan man jo sette dataen opp slik den var på fredag når den var i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Format c = Slette alt som er på harddisken og legge inn alt på nytt Bare for litt spyware!??? Amatør... Haha, der kan jeg si at du har dreti på draget.. Jeg har akuratt hatt det samme dritten, på to dager har jeg hatt over 15programmer som ikke fant det. Heldig vis, har han jeg kjøpte pcen av lagt inn en "backup" til meg, den kjører jeg så blir pcen slik den var når jeg fikk den, det var det enste som fungerte hos meg.. Til tråd starter: Trykk på Favoritter, vis du ser noe som heter "cool" osv, da har du fått samme som meg. Kan si: Det er et rent helvete å få vekk.. Hvis man formaterer, sett opp pcen slik man vil ha den, med office, antivirus, div div, og så bruk Norton Ghost og lag et Ghost Image. Da kan man enkelt sette opp pcen igjen slik at den blir helt slik den var da du tok imaget. Funker helt konge.. Jepp, kan vel ikke si veldig enkelt men het greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Format c = Slette alt som er på harddisken og legge inn alt på nytt Bare for litt spyware!??? Amatør... Haha, der kan jeg si at du har dreti på draget.. Jeg har akuratt hatt det samme dritten, på to dager har jeg hatt over 15programmer som ikke fant det. Heldig vis, har han jeg kjøpte pcen av lagt inn en "backup" til meg, den kjører jeg så blir pcen slik den var når jeg fikk den, det var det enste som fungerte hos meg.. Til tråd starter: Trykk på Favoritter, vis du ser noe som heter "cool" osv, da har du fått samme som meg. Kan si: Det er et rent helvete å få vekk.. Hvis man formaterer, sett opp pcen slik man vil ha den, med office, antivirus, div div, og så bruk Norton Ghost og lag et Ghost Image. Da kan man enkelt sette opp pcen igjen slik at den blir helt slik den var da du tok imaget. Funker helt konge.. Jepp, kan vel ikke si veldig enkelt men het greit.. Enkelt hvis man kan det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Står jo ganske enkelt forklart i "Hjelp og støtte" funksjonen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 Hold Kjeft ARE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Hold Kjeft ARE! det er greit da roar at du ikkje ser forskjell på windows og ms dos.. men oppfør deg, slutt å vær deg sjølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Hold Kjeft ARE! det er greit da roar at du ikkje ser forskjell på windows og ms dos.. men oppfør deg, slutt å vær deg sjølv sikkert fått i seg litt mye.. Se her.. Skrevet: Lør Nov 19, 2005 21:43 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Hvis du har lagt inn "Messenger Plus" så har du bare krysset av en gang for mye! Avinstaller "Messenger Plus", installer en gang til, men sjekk hva du krysser av for! Ikke kryss av for å innstallere annet enn "Plus".. Hadde samme problemet selv for lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Hold Kjeft ARE! det er greit da roar at du ikkje ser forskjell på windows og ms dos.. men oppfør deg, slutt å vær deg sjølv sikkert fått i seg litt mye.. Se her.. Skrevet: Lør Nov 19, 2005 21:43 haha.. han er faktisk edru.. snakkar med han på msn no Hylland: "formatera heile harddisken"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå