Bimmerfanatic Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 om jeg vraka den i dag? Går mye E30'er i grøfta for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 hehe, det gjør vel det, men men er jo bare en bil, men på en annen måte er det forbanna kjipt. i mitt tilfelle var bilen så strøken som overhode mulig..så ble fort slutt på morroa..gøy så lenge det varte da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 130i sier ryktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 et par tre år blir jo 6 år uten lappen faktisk. han var 35, men må jo ha fått lappen for under 2år siden siden han må avlegge ny oppkjøring nå. Eller er disse reglene endret? råsprek 1-serie? er det 120d det? Mener man må ta ny oppkjøring, når man mister "lappen" i over 6 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 hvorfor kjøre 200 ?? da er man bare dum.. Når jeg skal noe sted så kjører jeg aldri så jeg mister lappen... men har satt av 7800 kr til når jeg blir tatt... har ikke lbitt det enda. men vi får se hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 et par tre år blir jo 6 år uten lappen faktisk. han var 35, men må jo ha fått lappen for under 2år siden siden han må avlegge ny oppkjøring nå. Eller er disse reglene endret? Kan bli idømt ny oppkjøring uansett hvor lenge du har hatt lappen. Det brukes vanligvis når man har utøvd grov uforstand i trafikken, og derfor viser at man ikke har forstått hva føreropplæringen handlet om. Derfor er det ikke unormalt ved kraftig fartsovertredelse. Når dommen innebærer pallesnekring tror jeg sjelden man slipper uten ny førerprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå