Håvard ///M3 Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Nå har jeg nettopp kommet inn døra etter å ha kjørt Hartge M5'n til "E-30 big" noen timer. Psyco bil! Sterk som et tog,rask som lynet. Gir kjøreglede til tusen!!! Og lyden da.......grov..............!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Ååhh herregud, nå ble jeg mesunnelig. Var det i det hele tatt noe du ble skuffet over når det gjelder den bilen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Ååhh herregud, nå ble jeg mesunnelig. Var det i det hele tatt noe du ble skuffet over når det gjelder den bilen . Definer "skuffet" er du snill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 jeg ble misunnelig jeg også, litt kjedelig å sitte i baksete da, men morsom bil . rå lyd i den da. brutalt drag i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Åh heldigrisen vettdu..hade vært morro å prøvd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Hrm! Det hadde jeg jammen ikke takket nei til! Hvordan blir det å kjøre M3 igjen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 Jeg kan ikke finne noe skuffende over den bilen tror jeg gitt. alt stemmer så bra i den bilen,og får deg til å smiiiile! merkelig med den sport knappen... bilen blir hardere,rattet tungere og det kjennes ut som det kommer 50 hk mere i motoren.. hva som gjør motoren sintere vet jeg ikke men. M3 er morro det.. mindre bil:) Så uttil at Eliot likte seg godt også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå