Håvard ///M3 Skrevet November 17, 2005 Skrevet November 17, 2005 Nå har jeg nettopp kommet inn døra etter å ha kjørt Hartge M5'n til "E-30 big" noen timer. Psyco bil! Sterk som et tog,rask som lynet. Gir kjøreglede til tusen!!! Og lyden da.......grov..............!!!!!!!!!!!!!!!!!
Steffan C Skrevet November 17, 2005 Skrevet November 17, 2005 Ååhh herregud, nå ble jeg mesunnelig. Var det i det hele tatt noe du ble skuffet over når det gjelder den bilen .
Bimmerfanatic Skrevet November 17, 2005 Skrevet November 17, 2005 Ååhh herregud, nå ble jeg mesunnelig. Var det i det hele tatt noe du ble skuffet over når det gjelder den bilen . Definer "skuffet" er du snill!
eliot Skrevet November 17, 2005 Skrevet November 17, 2005 jeg ble misunnelig jeg også, litt kjedelig å sitte i baksete da, men morsom bil . rå lyd i den da. brutalt drag i den
John H Skrevet November 17, 2005 Skrevet November 17, 2005 Åh heldigrisen vettdu..hade vært morro å prøvd ja
Gunnar Skrevet November 17, 2005 Skrevet November 17, 2005 Hrm! Det hadde jeg jammen ikke takket nei til! Hvordan blir det å kjøre M3 igjen nå da?
Håvard ///M3 Skrevet November 18, 2005 Forfatter Skrevet November 18, 2005 Jeg kan ikke finne noe skuffende over den bilen tror jeg gitt. alt stemmer så bra i den bilen,og får deg til å smiiiile! merkelig med den sport knappen... bilen blir hardere,rattet tungere og det kjennes ut som det kommer 50 hk mere i motoren.. hva som gjør motoren sintere vet jeg ikke men. M3 er morro det.. mindre bil:) Så uttil at Eliot likte seg godt også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå