sammigun Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Her må jeg si meg enig med Pedi.... Så ett live show med henne i Arendal for noen år tilbake.... Showet var konge...... Synes igrunn det var greit klærne forsvant også.... Kjekk bonus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Så henne strippe på et utested i Hønefoss for 3-4 år tilbake. Ikke et pent syn, appelsinhud og det som hører med.... Hennes glansdager er nok over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Pen eller ikke, hun er sikkert erfaren i senga,... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Her hun fra 1997, hoho..ikke pen altså! http://www.vg.no/tett_paa_nett/html/tanya.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Hun finnes faktisk ikke pen! Har faktisk sett henne live.. Ehh.. ok, skal innrømme at jeg såg henne i et strippeshow her i Haugesund for noen år siden. Om dama er fin eller ikke, det er nå så (for hun er ikke akkurat så særlig pen nei...) - MEN... showet i seg selv var sinnsykt profft gjennomført. Dette kunne vært like "fornøyelig" om hun hadde beholdt undertøyet på, for sceneshowet var helt kanon. hmm pedi dette har du holdt tett om hvorfor var ikke jeg der mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 1, 2005 Share Skrevet Desember 1, 2005 hmm pedi dette har du holdt tett om hvorfor var ikke jeg der mon tro? Tja, si det?? Dette var vel i 1996 når jeg tenker meg om... På Helten John eller ka nå enn den uteplassen hette på den tida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå