Espen|3k Skrevet November 18, 2005 Skrevet November 18, 2005 hahah. det er kanskje den styggeste Bilen BMW har laget i nyere historie... den og 1-serie og X3. Trodde ikke det var noen her som hadde en slik bil. Brister ut i latter hver ganbg jeg ser den compacten... ser ut som en vakker Coupè som noen har kappet av.. Skrekk og gru.. Altså, compact er ikke den peneste bilen BMW har laget men jeg syntes da den ikke er stygg, compacten til maze og den gamle til tarjei med v12 var to fine biler det 1 seriene med litt styling, senk og felger er jo snasne biler det, men ikke noe jeg ville kjøpt. Og X3, syns da heller ikke at den er så ille jeg, liker X5 bedre men X3 er fin den og! Er det jeg syntes da, men anyways, ingenting slår en go gammal E30!
Hakon Skrevet November 18, 2005 Skrevet November 18, 2005 jeg har enda ikke forstått hvorfor alle Liker E30 så godt.... min teori er at det er "mannen i gaten" -favoritten... Greit nok.. men herregud, Kvinner og menn av Noreg : BMW X3 er da ikke noe å spare på. X3 er og blir show off-skrap. jeg har selv kjørt den. som BBC-TotGear reporter J.C. sa " BMW har sagt de har laget bilen så den er klar for gjenvinning etter sin levetid, men jeg syns det kjennes ut som den allerede har blitt gjenvunnet" og det må jeg si meg enig i. Kvaliteten er helt skrekkelig dårlig. Mislikte alt på den bilen bortsett fra motoren (321hk 3,0 standard BMW R6) og speedometert... Ingen her på dette forumet som eier en X3.. det er jeg helt sikker på
mAZE Skrevet November 18, 2005 Skrevet November 18, 2005 Synes den var "litt" fin jeg da.. Var litt vel stor bakvingen synes nå jeg.. Vil påstå min er bedre da.. Det var fine felger på den og. Bakfangeren var vel kanskje bob bob.. Men skal vel ikke si noe. Har vel to store bak der jeg også.
Mangel Skrevet November 18, 2005 Skrevet November 18, 2005 de kan vel ikke akkurat ha brukt mye penger for å komme på det designet der
vid@r Skrevet November 19, 2005 Skrevet November 19, 2005 Altså, compact er ikke den peneste bilen BMW har laget men jeg syntes da den ikke er stygg, compacten til maze og den gamle til tarjei med v12 var to fine biler det Lever den compacten til han du kaller tarjei? Husker at den bilen var i det svenske bladet Bilsport. Hadde vært kult å sett den bilen på et BMWCCN-treff eller noe. Utrolig tøft med v12 i compact!
mAZE Skrevet November 19, 2005 Skrevet November 19, 2005 Altså, compact er ikke den peneste bilen BMW har laget men jeg syntes da den ikke er stygg, compacten til maze og den gamle til tarjei med v12 var to fine biler det Lever den compacten til han du kaller tarjei? Husker at den bilen var i det svenske bladet Bilsport. Hadde vært kult å sett den bilen på et BMWCCN-treff eller noe. Utrolig tøft med v12 i compact! Såvidt jeg vet så lever den enda.. Han har bygget min også, selv om det har blitt gjort endel forandringer på den siden han hadde den.
SteffenM2 Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 Synes den var "litt" fin jeg da.. Var litt vel stor bakvingen synes nå jeg.. Vil påstå min er bedre da.. Det var fine felger på den og. Bakfangeren var vel kanskje bob bob.. Men skal vel ikke si noe. Har vel to store bak der jeg også. Men uansett, så har jo du den råeste Compackten jeg har sett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå