Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
har nettop solgt et turbosett m wastegate, manifoil og turbo for 4500,-

har pratet med han på PM, men får ikke tak i han lengre.

sendte for en og en halv uke siden, men han har fortsatt ikke tatt ut.

tror jeg er heldig som sendte i postoppkrav.

det er synd at folk blir svindlet på denne måten.

Hvorfor synes du at du er heldig som sendte i postoppkrav?

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fordi fyren ikke får ut pakken uten å betale de 4500,- som var avtalt. Henter han ikke går den i retur, og eneste tapet til Bmw345tic er da porten. Ikke så ille når man ser hva andre har blitt lurt for.

Skrevet

riktig. han skrev at han ville jeg skulle sende pakken og når den kom skulle han sette over 4500, men for å være på den trygge siden sendte jeg i oppkrav, 4500 er 4500 uansett. :)

Skrevet
Fordi fyren ikke får ut pakken uten å betale de 4500,- som var avtalt. Henter han ikke går den i retur, og eneste tapet til Bmw345tic er da porten. Ikke så ille når man ser hva andre har blitt lurt for.

Hva med forskuddsbetaling? Så hadde ingen tapt noe på at kjøper ikke betalte. Uheldig ville jeg sagt.

Skrevet
Hva med forskuddsbetaling? Så hadde ingen tapt noe på at kjøper ikke betalte. Uheldig ville jeg sagt.

Ja, nå er du jammen inne på noe ingen andre har vært.. ;-)

Lett å være etterpåklok vet du.

Skrevet

I dette tilfellet var han heldig FORDI han hadde sendt i oppkrav, ikke fordi kjøper aldri hentet pakka. Hadde pakken vært sendt på vanlig vis, som først avtalt, så kan du være sikker på at pakken hadde vært hentet og aldri betalt.

Men gidder virkelig ikke diskturere det mer, så forstår du ikke poenget nå kan det være det samme.. :o

Skrevet

jaja, nok diskusjon nå!

er det noen som har hørt noe fra/om "teamturtall"??

Han skrev PM til meg at han skulle få erstatning fra posten fra det rattet han hadde "sendt". så han hadde bestilt nytt ratt, som han skulle få om få daer, som han skulle sende videre til meg så fort som mulig..

høres litt rart ut, men håper jeg får det rattet!

• 4 weeks later...
Skrevet

vell... er det noen som har hørt noe nytt eller? han svarer ikke på pm lengre, har noen utestengt ham eller noe? får ikke tak i ham på tlf heller...

• 5 months later...
Skrevet

Skulle ikke bimmers gutta anmelde også da??

Opp til Harstad og slå til det slutter å blø hadde jeg gjort hadde det vært snakk om større beløp...

Skrevet

Er jeg som har lagd den tråden på bilforumet, dersom noen her vil være med på anmeldelsen så les tråden min på bilforumet og send meg info til en samlet anmeldelse.

Kontakt info finner dere i tråden

MVH

Arild Remseth Jr

Skrevet

jeg anmeldte fyren i januar i år.. har siden ikke hørt noe! men han svindleren har tydligvis vært til avhør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...