FineMeg Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 han er fri som fuglen,møtte ikke i retten 12 des pga "sykdom" var nettopp en artikkel i harstad tidene om han,der bla forsøk på og svindel me stjålne kredittkort også var en del av sakene mot han,så er ikke mye turtall på han gitt
E36Cab1 Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Sånne folk trenerer sakene mot seg så lenge de kan,og kan som regel snakke godt for seg. Enden på visa blir da som regel et lite slag på hånden,alså en bot og kaaansje litt fengsel,men som regel betinga dom. Så begynner de igjen,under nytt navn
FineMeg Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 kjenner han,han e ikje spesielt god å prate før seg,han prate som om han veit ka han snakker om,men egentli så har han ikje peiling!
Bjoern Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Er det ikke nok ot nå, dere som diskuterer IP? Finnes som sett tidligere i posten, annen måte å skaffe info om folk på [/quote
Bjoern Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Nettopp! Hvorfor skulle jeg se all den infoen der da når jeg ikke har blitt lurt? Den infoen kunne den som har blitt lurt fått på PM eller noe slikt. Hvorfor skal det deles med hele forumet? For da slipper alle andre å bli lurt!!!! trur ikke du har fatta detta helt!!!!
Bjoern Skrevet Mars 17, 2007 Skrevet Mars 17, 2007 Bilen, som kom kjørte i retning byen, er blitt betydelig skadd. Den stod på tvers i venstre side av veibanen, og hadde store skader på passasjersidenStore skader tro om han mistet lappen også? Er det ikke 50 sone der? japp, lappe laus!
Kobar Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 fengsel, og må betale erstatning til alle han har svindla som har sagt ifra til politiet. miosta serfikatet... det var vell godt over en side med paragrafer han hadde brutt.. hehe
Scirre Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 hehe jepp endelig slutt på den saken her digg å se han får den straffa han fortjener samt at vi får igjen penger.. selvom jeg ikke akkurat regner med at de penga faller inn på konto de nærmeste dagene
Kobar Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 er helt sinnsykt hvor seint ting går! har faen meg ennå ikke fått penga han skylder meg, noen andre som har fått erstatning?
Scirre Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 nope, tenkte på det senest lille julaften, da pengepungen nærmet seg minus men jeg har vel i grunn ikke heeelt trua på at vi noengang får de igjen =/
andybooy Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 fan så teit noen er, ingen som har fått banka dritten ut av karen??? han fortjener de vist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå