Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er fri som fuglen,møtte ikke i retten 12 des pga "sykdom" var nettopp en artikkel i harstad tidene om han,der bla forsøk på og svindel me stjålne kredittkort også var en del av sakene mot han,så er ikke mye turtall på han gitt

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sånne folk trenerer sakene mot seg så lenge de kan,og kan som regel snakke godt for seg. Enden på visa blir da som regel et lite slag på hånden,alså en bot og kaaansje litt fengsel,men som regel betinga dom.

Så begynner de igjen,under nytt navn :?:evil:

• 1 month later...
Skrevet
Nettopp! Hvorfor skulle jeg se all den infoen der da når jeg ikke har blitt lurt? Den infoen kunne den som har blitt lurt fått på PM eller noe slikt. Hvorfor skal det deles med hele forumet?

For da slipper alle andre å bli lurt!!!! trur ikke du har fatta detta helt!!!!

:wink:

Skrevet
Bilen, som kom kjørte i retning byen, er blitt betydelig skadd. Den stod på tvers i venstre side av veibanen, og hadde store skader på passasjersiden

Store skader :lol: tro om han mistet lappen også?

Er det ikke 50 sone der?

japp, lappe laus!

Skrevet

fengsel, og må betale erstatning til alle han har svindla som har sagt ifra til politiet. miosta serfikatet... det var vell godt over en side med paragrafer han hadde brutt.. hehe

Skrevet

hehe jepp endelig slutt på den saken her :) digg å se han får den straffa han fortjener samt at vi får igjen penger.. selvom jeg ikke akkurat regner med at de penga faller inn på konto de nærmeste dagene :P

• 9 months later...
Skrevet

er helt sinnsykt hvor seint ting går! har faen meg ennå ikke fått penga han skylder meg, noen andre som har fått erstatning?

Skrevet

nope, tenkte på det senest lille julaften, da pengepungen nærmet seg minus :P

men jeg har vel i grunn ikke heeelt trua på at vi noengang får de igjen =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...