Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ah okaj, de har ikke ringt meg enda :P jep han burde absolutt få betale tilbake penga ihvertfall! nå har han vel allerede fått annen straff også da men..

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det trodde jeg også, men det funker slik at han betaler til staten, så betaler staten til oss deretter! I noen tilfeller betaler siktede til fornærmede direkte. men da kommer papirene om erstatning fra staten i ettertid... sjedde meg engang, så jeg kunne faktisk krevd den siktede for penger 2 ganger!

Men det som er så irriterende er at i denne saken har jeg ikke engang fått slike erstatningspapirer enda, hvor jeg fyller ut kontonr og slikt, så det beviser jo at pengene ikke er på vei heller!

Må nok ta en tur til politiet som svarte at: pengene er på vei, og du kan nok vente dem de nærmeste dagene! det sa dem for OVER ett år siden nå! :evil:

Skrevet

Jeg har nå bladd igjennom de 16 sidene og det er 4 stk.. trur jeg, ble så mye møkka prat om IP og data og drit, så da datt jeg ut. Interesserer meg for bil, ikke den dritten jeg sitter og trøkker på.

Skrevet
Jeg har nå bladd igjennom de 16 sidene og det er 4 stk.. trur jeg, ble så mye møkka prat om IP og data og drit, så da datt jeg ut. Interesserer meg for bil, ikke den dritten jeg sitter og trøkker på.

det var noen som begynte å diskutere data, så det ble dratt litt ut ja..

Tror vi er 4stk som sitter og venter på erstatning ja! men han har lurt mange fler, men det var noen som ikke ville anmelde ham :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...