Bimer Skrevet November 18, 2005 Skrevet November 18, 2005 E34 1992 Det har rusta høl rundt jekk festet. Jeg lurte på om noen viste om hva man kan få kjøpt. Isteden for å skjære vekk og sveise inn plate så kanskje man fikk kjøpt nye kanaler, halve/hele med ferdig jekkfeste på e.l. Noen som har erfaring med det?
Pauls1 Skrevet November 18, 2005 Skrevet November 18, 2005 har netopp bytta et jekkfeste bake på min e34. kjøpte den bakerste metern av kanalen hos gs(kostet ca2k, org. bmw del) kuttet bort det som var rustete på bilen og sveiset på den nye kanalen. på den "kanal-biten" jeg kjøpte satt det nytt jekkfeste på. men du bør ha litt sveiseskillz hvis du skal gjøre jobben selv tok diverse bilder når jeg fixa det, skal se om jeg får til å legge dem ut..
Bimer Skrevet November 18, 2005 Forfatter Skrevet November 18, 2005 Var ikke akkurat billig men. Jobba som sveiser i noen år så det skulle nok gå bra. Noen andre steder som er billigere en orginale bmwdeler? Noen nettsteder som selger dette?
Pauls1 Skrevet November 18, 2005 Skrevet November 18, 2005 rusten på bilen kuttet bort. tilpasser kanalen tilpasser kanalen morroa begynner slipet, grunnet og sparklet vet ikke om dette var til noe hjelp, men det var no sånn jeg gjorde det i affal
Bimer Skrevet November 18, 2005 Forfatter Skrevet November 18, 2005 takk skal du ha. Det var noe sånn jeg tenkte på, men var ikke sikker på om man fikk kjøpt den delen. Er den 1 meter lang?
Pauls1 Skrevet November 18, 2005 Skrevet November 18, 2005 ca 1 meter lang ja. mulig du får tak i billigere kanal hos www.veng.no fant det ikke i nettkatalogen demmes men går ut i fra dem kan skaffe hvis du ringer dem..
MrBroFlow Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 Jeg får ikke sett disse bildene, kunne du prøvd å sende på PM! rusten på bilen kuttet bort. tilpasser kanalen tilpasser kanalen morroa begynner slipet, grunnet og sparklet vet ikke om dette var til noe hjelp, men det var no sånn jeg gjorde det i affal
MrBroFlow Skrevet Februar 3, 2010 Skrevet Februar 3, 2010 Haha;) Glemte å skjekke datoen.. men er jo mulig og svare forde!! 5 år er ingen ting..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå