PK Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 enda en "unik" e30 Jeg bare MÅ bestille dette kitet til M3'en.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 hahaha månebil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 jøye oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Huff mye rart i andre land ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 detta er den værste dritten jeg har sett! ødelegge BMW på den måten... skulle vært skutt i nakken disse menneskene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Bare for å ødelegge dagen helt. Se hva eg fant på denne siden: http://www.autofashion.co.uk/bmw_e301.htm Hvordan det kan være de samme som de som lager denne her, er over min fatteevne, for den er jo i en HELT annen ende av skalaen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 var vel faktisk i klassen noe av det værste jeg noen gang har sett.. Og som det ikke var ille nok er den i tillegg ROSA!! grøss..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Fy f.... er vel ikke stort mære å si om d... enn å le da.. men trist er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 dette har jo utviklet seg til reine horror-tråden innen E-30.... Grusomme bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Likner på Automote sine biler....grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Slett tråden a gunnar? Fæl tråd jeg starta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå