Diesel power Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Det er avdekket flere utro tjenere hos bilsakkynndig. Det er blant annet avdekket godkjenning av tidligere kondemnerte biler. En av de ligger nå ute for salg, men ikke la dere lure. Legger ved bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Dritbra... Den var jo litt over middels sliten også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Synes det bare var litt rust på bilen, ellers bra.. kanke fatte hva dere klager på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Verste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Det er utrolig hva man kan gjøre med litt polering.... (Og trolldeig såklart) Det finnes vel slike tjenere i Norge også hehe, her er ett bilde av bilen til fatter som da ble EU godkjent nå: (Alt er faktisk helt i orden på den, foruten lakken som kanskje skulle blitt polert litt på..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Kul Bil.... slik vil jeg ha ... selger 5'ern i dag og kjøper den der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Har akkurat fått EU- godkjent min pick up nå, og den er det myyye rust på . Men teknisk funker det meste . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Respekt og kjøra me sånnen "styla" volvo. Det er då du er kongen i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Makan!! Og jeg fikk feil fordi jeg hadde 25% rust på bremseskivene bak! Ikke rart når bilen har stått i 3mnd... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 PLIZ MTV PIMP MY RIDE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Jeg vil se den bilen der på Rudskogen til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå