///M Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Da reiser jeg imorgen til Pakistan og jeg kommer til å savne bimmers.no.... Vi snx alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 god tur da tørr jeg spørre hvorfor du skal til pakistan av alle land? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 fordi jeg selv er pakistaner og er opprinnelig fra pakistan og jeg har ikke hvert der på 11år og grunnet dødsfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 kondolerer... Håper du får en fin reise, og vi snakkes snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 Takk yes det gjør vi sikkert, skal prøve å finne meg internett kafe der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Lykke på reisen. er det ikke ganske godt og varmt der nå på denne tiden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 nei er faktisk kaldt der nede på denne tiden, men pleier å være 40-50varmegrader i sommer tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Du får ha god tur ///M Vi venter på deg her hjemme å lager mye bra lesestoff til du kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 masse fine diskusjoner om Bønder og E30 med Turbo og om hvor dumme alle fra politet er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 God tur! Kondolere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Jjjjaaaaa, ///M reiser snart, og bare bilen tar han med seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Ta noen bilder av de lokale rånebilene der nede da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 hehe takk alle sammen. Ja lag masse lesestoff til meg, det ble vel en god del på 3-4mnd, hmm det med lokale rånere tror jeg ikke vil tenke på engang, har hørt at det er masse styla hondaer nede med 1.6l motorer.. Men i storbyene er det faktisk en god del mercedeser og bmw`er, skal ta bilder legger ut når jeg kommer tilbake. Beste blir jo shoppingen da.. NKRxRupees=En god del penger. Ligger vel på 1kr=9rupees for tiden. Full tank på bil, norske kroner er vel 100nkr ca 8-900rupees. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå