Gå til innhold

hva slags motor er dette?


325demon
 Share

Anbefalte innlegg

kan nesten virke som en 2.7l (alpina motor?) det er jo samme blokka som m20b25 men annen veiv og råder. men tennings systemet får jeg ikke helt til å stemme. men sikkert noen her som kan forklare dette litt nermere. kan jo også være en av dissa legendariske super eta motorene. for er jo m20b25 blokk i den og. den er vell også på 2.7l his jeg ikke tar helt feil.

rett meg hvis jeg er helt på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja alpina motoren er det første som slo meg å. men kom til å tenke på super eta motoren og. den var vell en 2.7l på 127 hk eller et eller annet rart mener jeg å ha lest. hvis det ikke var 227? litt usikker men tennings systemet virket litt rart for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og blokka på 325 og ETA er den samme... 84mm boring.

ETAen kom forresten i 3 utgaver: vanlig ETA med høy og lav komp-stempler, samt SuperETAen fra 1988 (vanligvis US-utgaven).

De har 127 og 129 hk.

Dette er motorer med superpotensiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og blokka på 325 og ETA er den samme... 84mm boring.

ETAen kom forresten i 3 utgaver: vanlig ETA med høy og lav komp-stempler, samt SuperETAen fra 1988 (vanligvis US-utgaven).

De har 127 og 129 hk.

Dette er motorer med superpotensiale.

litt ot, men tror det er flere som vil ha svar på dette.

kan du forklare litt hvordan en får god ytelse fra denne motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt ot, men tror det er flere som vil ha svar på dette.

kan du forklare litt hvordan en får god ytelse fra denne motoren?

Kan sikkert legge opp en egen tråd om dette, men akkurat nå er jeg på farten... Får se senere... Dette er jo et fett tema, og det er bøttevis av muligheter. Minuset er jo at det er lenge siden jeg trimma en m20-motor når, så specs kan bli litt unøyaktige. Skal sette meg ned og finne litt data og lage en skikkelig tråd tror jeg.

BTW... Er nesten 100% sikker på at jeg la inn et lengre innlegg om ETA-motoren for en bra stund siden (en eller annen plass).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW... Er nesten 100% sikker på at jeg la inn et lengre innlegg om ETA-motoren for en bra stund siden (en eller annen plass).

Gå på søkefunksjonen, tast inn et søkeord med stjerner rundt, f.eks. *eta*, legg inn medlem 'Pedi' og trykk på Innlegg nederst, så får du opp alle innleggene dine some inneholder ETA. Så slipper du å skrive det om igjen.. ;-) Prøvde å søke jeg, men så bare kjapt over og vet ikke helt hvilket innlegg du henviser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...