Gå til innhold

:(Da var det min tur :(


Rope
 Share

Anbefalte innlegg

I går når jeg var på vei hjem fikk jeg en splitter ny MB rett i siden, BMW'en min var ikke kjørbar, mannen som kjørte på meg opprettholdt ikke vikeplikten så han kjørte meg i siden forran på venstre side..

Fronten, side skjerm og juloppheng må fikses, veit ikke helt med panseret, jeg har bare bilder på mobilen, veit ikke helt hvordan jeg får ført dem over hit men kan prøve.

eposttelenorno2nu.jpg

Veit noen om jeg har krav på leiebil når jeg bare har annsvar på forsikringen min, det burde gå på hans forsikring liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff ;( alltid trasig :( Holdt på å skje det samme med meg forrige helg, da jeg var ute å kjørte så var det en gammel idiot bak rattet som ikke overholdt vikeplikten. Bråbremsa å greide akkurat å ro det iland..

du må bruke bluetooth eller evt. kabel som måtte følge med telefonen for å overføre til dataen.

Du kan _også_ sende bilde(ne) som MMS til din mail!

Var du aleina i bilen? GIkk det bra?

Edit: skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan sender jeg mms til mailen?

Han som krasja i meg var 76 år stakkar, jeg ble så forbanna at han ble helt stum, han sa ikke noe på 5 minutter han bare sto der.

Jeg er ganske stor og ser ganske hissig ut når jeg blir forbanna så fikk litt dårlig samvittighet. jeg har ikke fått noen skader heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikkje krav på leiebi, så sant dette ikkje er inkl i din egen forsikring. DA eg ble påkjørt her i Bergen og jobbet i Årdal, fikk eg ikkje leiebil den uken eg ble uten bil når bilen stod på verksted. Måtte låne meg bil for å komme meg opp til Årdal på jobb. Enda eg ringte og beklaget min nød til begge de involverte selskapene.

MEN, hvis du kunne bevise at du brukte bilen i næring eller noe lignende litt "viktig", så kunne motparten kanskje dekke der. Men da måtte man ha attester o.l fra arbeidsgiver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk leie nbil nesten med en gang jeg. Måtte bare si noen velvalgte ord :D .

Ikke vår skyld og bli påkjørt, skal derfor ikke lide for det heller.

Er det ikke det som er vitsen med forsikring.

Sparebanken kjøpte den, ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har noen aning hva liste prisen på bilen er eller? sånn ca bare, bilen er på verksted nå, men han som kjørte i meg lagde sin egen skade melding når han kom hjem hvor jeg liksom er den som kjører i en annen, ærgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...