Hylland Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Kva anlegg vil de anbefala i ein E34 sedan. Må være høy og fin lyd samtidig som det dunker BRA!!! Må være fin og djuuuup bass, ikkje den skarpe bassen... Kom med forslag og pris! Skal ha den in-dash dvdspelaren til Pioneer til å styre alt dette greiene! Den som ligge på rundt 12.000kr! Er det nokon som har sånne "holderer" til 6 1/2 elementer framme i E34 tilsalgs? Korleis bygde du det du hadde i bagasjerommet ditt Tåmi? Kor mykje ska du ha for å bygge eit sånt anlegg i min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Se litt på de to produktpakkene jeg har på shoppen Trur de kan passe deg meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Har ett par Kicker L5 bassere til salges som er brukt. Og kan gi deg gode priser på Kicker forsterkere og Focal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagfinn Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Har ein E34 selv. Da dette delevis er en arbeidsbil er plass viktig. Så jeg satt en aktiv rockford fosgate 12" i bagasjerommet og fjernet den nesten 5cm tykke lyddempinga mellom bagasjerommet og cupèn. samt bytta ut orginal høytalerene i hattehylla med noen 150Watt 5,5tommers to-veis mds (svenske, Meget bra) høytelere, slik at jeg slapp å jalle til hattehylla. spiller bra og ser orginalt ut. Annbefaler å sette en forsterker på høytalerene i hattehylla også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 hvorfor fjernet du isolasjonen?: S vill det være noe problem å merke bassen med isolasjon??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 hei. du kan jo ta en titt på oppsettet i m5 en min, det spiller kanonfint med dyp, og ekstremt kontant bass. vet ikke hvor mye du skal legge ut i stereo da, men oppsettet mitt koster ca 30 laken bare i komponenter. men det spiller rått, og sykt fint. legger ved link. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=105056 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuli89 Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 -.- Hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå