M3cabriolet Skrevet November 19, 2005 Skrevet November 19, 2005 ville bare vise frem dette... er litt OT, men jeg er litt stolt da! denne bilen har jeg og en kollega lakkert fra bunn av... fikk bilen i deler som var sandblåste, og vi hadde en god del jobb på denne så det er gøy med litt tilbakemelding! noen som var på motorfestivalen og så denne? gunnar: hvis du synes dette er litt drøy "reklame" så slett tråden! http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/4671855.html
marius paulsen Skrevet November 19, 2005 Skrevet November 19, 2005 du er flink ja! er lov å skryte litt da!
Gunnar Skrevet November 20, 2005 Skrevet November 20, 2005 Hehe. Tøft. Må være lov dette. .. og mens jeg satt og leste artikkelen kom "Nancy Sinatra - These boots are made for walkin'" på anlegget.. Skikkelig kule øyevipper!
Steffan C Skrevet November 20, 2005 Skrevet November 20, 2005 Skjønner at du er stolt av denne jobben ja Veldig NICE bil .
Hakon Skrevet November 20, 2005 Skrevet November 20, 2005 Fineste Labo'n det der. Hva betlate dere for den ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå