336mik Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 kan ikke være uling i v.app-vifta da?hvis denne er av like dårlig kvalitet som på e30,så er det ikke usannsynlig at den må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Og grunnen til at det blir bedre når han slår av varmeapparater er a det suger mye strøm og da går dynamoen mere "trått" og hvis reima da er slitt og slakk vil det gli over hjulet til dynamoen istedenfor å dra det rundt,når varmeapparatet blir slått av går hjulet på dynamo mere fritt og reima vil ikke gli=hyle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Var ute å kjørte nå nettopp, da det plutselig begynte å "hyle" fra motor-rommet.Da jeg stoppet å gikk ut av bilen kjente jeg svidd gummi lukt? noen som vet hva det kan være? viftereima kanskje? Tja, høres mest ut som mye turtall og hjulspinn. For tung gassfot kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 Var ute å kjørte nå nettopp, da det plutselig begynte å "hyle" fra motor-rommet.Da jeg stoppet å gikk ut av bilen kjente jeg svidd gummi lukt? noen som vet hva det kan være? viftereima kanskje? Tja, høres mest ut som mye turtall og hjulspinn. For tung gassfot kanskje? haha! mulig foten er litt tung til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Kan kansje være defekt lager i viften, ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 ikke vet jeg...lyden forsvant ihvertfall hvis jeg stilte ned litt på varmeapparatet. Blir lyden sterkere når du skrur opp vifteapparatet? Var ihvertfall en hylende lyd som tydeligvis hadde noe med varmeapparatet, siden den ble værre desto mer styrke jeg hadde på. Til slutt så virker ikke motoren til varmapparatet nu.. :/ Må kjøpe ny. *jippi....* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå