Patrick B Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109641 Bilulykker er trist, men må si at det var rart de ikke klagde på at det var en BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 tragiske greier. Håper det aldri hender meg, eller noen jeg kjenner!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 huff, stygt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Nei ikke bra dette her Når så unge liv går tapt, er det ekstra trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Såg ikkje bra ut nei...bra at det og kunne krabbe levande ut av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 kjenner en som visste godt hvem de var! triste greier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 veldig leie saker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Har rett og slett ikke ord.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Huff... Desverre sier statistikken at det kommer til å bli flere i løpet av denne vinteren! Så kjør for all del rolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Huff, det er ille det der , så et innslag på TV2 nyhetene istad om denne ulykka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 NRK fikk formiddle lensmannen sin uttale..."ein BMW kom med fire ungdomar..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 kjenner hele kroppen begynner og fryse. d er så utrolig trist når slikt skjer. jeg kan ikke forklare med ord hvor mye jeg føler med demmers venner og familie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Det er vanskelig å sette ord på slikt, ubeskrivelig trist. Har selv følt på kroppen hvordan det er å miste folk på den måten der, og det er helt forbanna jævlig. Som kjell rune så føler jeg så utrolig med venner og familie.. Er ikke lett å komme seg igjennom sånt. Men man greier det, med støtte fra alle rundt seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 ufattelig trist..har selv vært i en alvorlig bilkræsj..heldivis ble det ikke en bilulykke..Er glad jeg sitter her den dag i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Så ufattelig tragisk! Føler virkelig med familie og venner jeg også, og håper virkelig de får den hjelp og ståtte som nå trengs fremover. Kjør forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå