-=BMW-318i=- Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Er dett denn med produkt nr www7767. Ossen er det med frakt kostnader å tid fra det stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Ca. 1400 kr INKL. mva, frakt og toll. Leveringstid ca. 1 uke. Alle har gode erfaringer fra Koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hmmm... frakt = står på siden deres. (legg produktet i handlekurven og frakten blir regnet ut) Du må også betale moms (25%) på produktet. Bor man i Osloområdet, så er frakttiden på ca 2-3 dager for mange. Ellers er det mellom 4-6 dager. Ellers så er det bare å søke litt på dette fabelaktige forumet før du spør Er et veldig hett tema dette med koed.dk. Mange mange mange som har god erfaring med dem. Ca. 1400 kr INKL. mva, frakt og toll. Leveringstid ca. 1 uke.Alle har gode erfaringer fra Koed.dk FLISESPIKKING-ALERT: ingen toll på dette. Bare merverdigavgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 oki, da bestiller jeg en slik en tror jeg. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Desloch: Din leppe er jo rå, har tenkt til å gå til innkjøp av en slik en selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Hvor mye må man betale for lakering av en slik leppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Hvis du skal bestille noe, kan du evt be de sende til en adresse i sverige (f eks en grensehandel) da slipper du momsen hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Noen som har erfaring med dette fra koed.dk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 bestilte lykter derfra og det gikk ganske greit. de sendte de på onsdag og jeg fikk de idag (mandag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Det jeg tenkte på var, det med å sende varene POSTE RESTANTE Noen som erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Noen som har erfaring med dette fra koed.dk? Ikke noe erfaring fra koed.dk men bestilte senkesett fra sverige og ga de adresse til en grensehandel som jeg selvfølgelig forhørte meg med på forhånd! Slapp alle ekstra kostnader/avgifter som norge krever! veldig smart løsning hvis du vil spare noen slanter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Men er det ikke slik at: Bestiller man noe fra Sverige, så skal de ta bort moms, hvis det skal sendes utenlands (til Norge f.eks). Men hvis den da sendes til et postkontor i Sverige, så tar de ikke vekk momsen (som er nogenlunde lik de 25% i Norge), og man får da omtrent samme pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 shv hvor mye skal du har for leppa du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Men er det ikke slik at:Bestiller man noe fra Sverige, så skal de ta bort moms, hvis det skal sendes utenlands (til Norge f.eks). Men hvis den da sendes til et postkontor i Sverige, så tar de ikke vekk momsen (som er nogenlunde lik de 25% i Norge), og man får da omtrent samme pris? Bestiller du fra Sverige og skal ha det til Norge blir det moms og den pakka der men sendes det til et annet sted i sverige f eks grensehandel slipper du norsk moms..dvs at du får det til den prisen som er gitt i sverige. som regel billigere enn i norge;) Dette var hvertfall tilfellet da jeg bestilte fra sverige. D eneste utgiften var selve produktet og 190,- kr frakt hvor enn det skulle selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 shv hvor mye skal du har for leppa du har? Tror jeg lager en egen tråd. Har litt annet småplukk som skal selges også. Følg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå