SanMiguel Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 nei sant det.. gjelder alle biler som er litt eldre.. det er nå noen som har ringt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 haha. Da snakker vi Stiv pris.... Den bilen blir aldri solgt til den prisen eller noe rundt der... Må langt ned i pris... Men det er jo en tøff bil.. det er det hvor langt ned må den ned i pris mener du? hvor mye kunne du bydd for den? Det er ikke mange kjøpere på en sånn bil. 130tusen for en 20års gammel audi det er drøyt, selv m3 e30 koster ikke så mye lenger. Ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Tja... 100.000 kanskje .. for en entusiast... det er litt subjektivt for min del da.. for jeg liker ikke Audi spesiellt godt... hadde det vært snakk om en veldig strøken E32 eller noe så kanskje jeg hadde sett litt anederledes på det... hvem vet .. kanskje selger får 130.000,- for den .. hadde jo vært fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Var litt dyrt med tanke på km stand. Men er ikke mange biler som holder seg like godt i pris som disse. Går ikke ann å tape penger på de hvis de blir holdt i stand. Men det koster jo fort en del å holde de i stand da. Har alltid hatt lyst på ein slik bil. Konge bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 er det en orginal ur quatro så er dem sinnsykt stive i pris. er jo en ganske rå bil men ville heller ha valgt en e30 m3 for denne prisen her ja. eneste jeg kan si jeg liker på denne bilen er vell breddininga som virker som en mild m3 bredding hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Ta et søk etter Ur Quattro på www.mobile.de så får dere et aldri så lite innblikk i hvor mange slike biler det finnes til salgs. Det er lettere å finne seg en E30 M3 for å si det sånn. Prisen er nok litt styrt av tilgjengeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 De ligger nok relativt høyt i pris ja. Gromme biler.. men selv om dette er en salgstråd, så må jeg si at de rett og slett er skikkelig stygge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Ur Quattro er ett varemerke!!! Står høyt i kurs for min del. Har hatt endel Audi'er, og har vært veldig fornøyd som Audi-eier.... Synes egentlig at bilen er ganske vakker, jeg.... Kan jo hende at der er noe galt med meg, for jeg synes jo at E-28 er vakker også! Men smaken er som baken....... delt Ønsker lykke til med salget, jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 har lenge vært ute etter en sånn bil faktisk..men nå har jeg 2 bmw e30 325 biler stående så må bli kvitt disse før jeg kjøper meg noen urquattro..er jo vinter nå så kan vel kanskje få inn noen kroner på bilene om jeg selger:P menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 ja er bare å slå til, før den blir solgt! pris kan diskuteres med selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Hvis jeg skulle handlet meg en audi, ville det garantert blitt en sånn en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 whu buy audi at all ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 eneste jeg kan si jeg liker på denne bilen er vell breddininga som virker som en mild m3 bredding hehe. framskjermene på en M3 og en Urquattro er faktisk så like at de nesten passer om hverandre. har en kompis som har en, og når han parkerer ved siden av min M3, så ser de helt like ut. sikkert bolt-on.. og gunnar: du har dårlig smak! Urqattro er jo helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 og gunnar: du har dårlig smak! Urqattro er jo helt rå! Den er grom, men stygg! Ingen kan påstå at den har vakre linjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 og gunnar: du har dårlig smak! Urqattro er jo helt rå! Den er grom, men stygg! Ingen kan påstå at den har vakre linjer.. hva med skjermbreddingen:) ...men det er tyvarr det eneste. bilen har masse fancy detaljer som hydraulisk styrt sentrallås, hydraulisk styrt diffsperrer og mye annet pjokk. Går bra gjør dem og. En kompis holder på å restaurere en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg