Endre Hånde Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Det er ve laget en prototyp i lang utgave etter hva jeg har forstått. Eller kom sportquattro kun i kort utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Var bare eg som huska feil. Ser ut som sport quattroen bare kom i den korte versjonen. Har sett litt i arkivet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Det stemmer..... KUN kort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Hva er egentlig en tur quatrro? Ser det ligger en diskusjon om det, men er det sånn tur bil av noe slag? trodde ikke man trengte en bil til å å gå tur med hold dere til bmw sier bare jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 UR-quattro! min gode mann.. ikkje TUR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 hehe, vet det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg