Diezelpower Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Jeg hadde Supersprint på den forrige bilen min (328 e46) den som "328i" har nå. Det er den FETESTE lyden jeg noensinne har hørt!!!! Lurer du på hva du skal kjøpe, vel da er valget enkelt: Supersprint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Jeg hadde Supersprint på den forrige bilen min (328 e46) den som "328i" har nå. Det er den FETESTE lyden jeg noensinne har hørt!!!!Lurer du på hva du skal kjøpe, vel da er valget enkelt: Supersprint. Ok, å da snakker du potte og ikke anlegg ja!?! Hørte du lyden noe særlig mye mer enn orginal potte? Tenker da inne i bilen ved vanlig kjøring? Synes det blir slitsomt hvis man hører lyden godt inne i coupe'n Er 320 dette da. Intr. i å høre 6'eren på tomgang og ved gasspådrag, men ikke ved vanlig kjøring. Kan kanskje bli vanskelig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 25, 2005 Share Skrevet November 25, 2005 Du hører mer ved hard kjøring,men ved vanlig kjøring er lyden litt mørkere men ikke høyere enn orginal,Jeg hørte dekkstøyen bedre etter å ha montert supersprint på min.Bare ligg unna simons og andre billigmerker hvis du vil kjøre med komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Desember 2, 2005 Share Skrevet Desember 2, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=367 Tidliger innlegg av lyden i et scorpion annlegg. SYK lyd på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå