Gå til innhold

Dobling av fotobokser og bilens eier blir ansvarlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Supert for meg som har firmabil, siden alle bilene er regget på adm dir.

Så innfrir han ikke lønns "kravene", kan han se frem til mange fine prikker i førerkortet. :oops:

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Å bedre trafikksikkerheten er da ikke noe galt med. men dette er helt feil måte å gjøre det på.

Det vi trenger er bedre veier og HØyere fartsgrenser... også mer konsevent en fatsgrense... ikke veksle mellom 80 og 70 og 60 hele tiden på samme vei..

Skrevet
Hvordan kan de gi en bot til en som eier en bil? Det kan jo ikke være mulig, kan det?

Joda. Stortinget gjør akkurat hva de vill. De kan jo bare forandre reglene som det passer seg. Så lenge de rød-grønne har flertall i Stortinget har vi bare Grunnloven og Datatilsynnet mm å sette vår lit til.... :?

Skrevet
frp frp frp ;) norge kunne vært ett bedre land og bo i vil jeg tro..

Ja. de har mange rare meninger, men jeg støtter de 110% på samferdselspolitikken hvertfall!

Legg ned stortingsgarasjen og selg regjeringsbilene og la de ta kollektivt som visstnok fungerer utmerket, så skal vi se om pipa får en annen låt!

Skrevet

Støtter ihvertfall det å la bøteinntektene gå tilbake til "veiene". Skulle da egentlig bare mangle...

Skrevet

Kommer til å ta patent på elektronisk skiltbretter snart har jeg på følelsen. Dette er så uholdbart så jeg snart tyr til umoralske midler.... *oppgitt x 1000*

Skrevet

I Sweitz har det bøtene fulgt eier i alle år. Det morsomme nå er at du kan bli fotografert BAKFRA også! Det vil si at alle fotoboksene kan virke begge veier!

FIREDOBLING! Yiha!

Og pga at det bare var ca 10% kameraer i de gamle boksene med tradisjonelle filmkameraer, versus 100% kameraer i de nye boksene med digitalkameraer som sender dataene rett til politiet, vil det bli en vannvittig økning av inntektene til Staten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...