Boss Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Supert for meg som har firmabil, siden alle bilene er regget på adm dir. Så innfrir han ikke lønns "kravene", kan han se frem til mange fine prikker i førerkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Heia kommunist staten Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Syng med alle sammen: "Her i bakvendtland, der kan alt gå an! Her er vi like tøysete og rare alle mann!" Forbanna pottitland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Å bedre trafikksikkerheten er da ikke noe galt med. men dette er helt feil måte å gjøre det på. Det vi trenger er bedre veier og HØyere fartsgrenser... også mer konsevent en fatsgrense... ikke veksle mellom 80 og 70 og 60 hele tiden på samme vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 På Tabloid på TV2 nå skal de diskutere dette. Det går akkurat NUH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 frp frp frp norge kunne vært ett bedre land og bo i vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hvordan kan de gi en bot til en som eier en bil? Det kan jo ikke være mulig, kan det? Joda. Stortinget gjør akkurat hva de vill. De kan jo bare forandre reglene som det passer seg. Så lenge de rød-grønne har flertall i Stortinget har vi bare Grunnloven og Datatilsynnet mm å sette vår lit til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 frp frp frp norge kunne vært ett bedre land og bo i vil jeg tro.. Ja. de har mange rare meninger, men jeg støtter de 110% på samferdselspolitikken hvertfall! Legg ned stortingsgarasjen og selg regjeringsbilene og la de ta kollektivt som visstnok fungerer utmerket, så skal vi se om pipa får en annen låt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Støtter ihvertfall det å la bøteinntektene gå tilbake til "veiene". Skulle da egentlig bare mangle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Kommer til å ta patent på elektronisk skiltbretter snart har jeg på følelsen. Dette er så uholdbart så jeg snart tyr til umoralske midler.... *oppgitt x 1000* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 I Sweitz har det bøtene fulgt eier i alle år. Det morsomme nå er at du kan bli fotografert BAKFRA også! Det vil si at alle fotoboksene kan virke begge veier! FIREDOBLING! Yiha! Og pga at det bare var ca 10% kameraer i de gamle boksene med tradisjonelle filmkameraer, versus 100% kameraer i de nye boksene med digitalkameraer som sender dataene rett til politiet, vil det bli en vannvittig økning av inntektene til Staten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Når kommer det forslag om at staten skal kunne trekke pengene rett fra kontoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Lurer seriøst på om jeg skal evakuere landet snart jeg...for godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 ARRRGGGG! er detta mulig? jeg blir så sinnsykt forbanna når jeg hører sånt,de jobber hardt for å kødde med bileiere her til lands azz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Du vet at du er Norsk når du er mer redd for fotobokser enn landeveisrøvere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå