Fr4nk Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 ....rundt de tre bryterne for å justere varme, viftehastighet, og retning på luft i en E36(92 mod)? Lyser nemlig ikke der hos meg.... Isåfall hvordan er det å bytte lyspære bak dette panelet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Jepp. Rimelig enkelt å bytte, dra ut de greiene du justerer med, så finner du noen skruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 ....rundt de tre bryterne for å justere varme, viftehastighet, og retning på luft i en E36(92 mod)? Lyser nemlig ikke der hos meg....Isåfall hvordan er det å bytte lyspære bak dette panelet? Du bare napper ut brytern helt til venstre og brytern helt til høyre! bak der er det en skrue i hver. Da tror jeg d er bare å skru ut..er ikke 100% sikker men er verdt et forsøk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Ok, takker for svar. Pærene som sitter bak der, er det noe spesielle saker eller? Må til en BMW forhandler for å få tak i de kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Nah, jeg kjøpte på en bensinstasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Hmm når jeg tenker meg om virker bare mine innimellom..jeg må liksom gi panelet et lite slag for at de skal lyse igjen..noen innvendinger ang. dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå