Gå til innhold

BMW 318IS ulemper?

henrikjah
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Da har jeg nesten bestemt meg for hvilken bil jeg skal kjøpe :)

Planen er en 318 IS 93-96.. Det jeg lurer på er, kommer denne til å begynne å tikke, hvis den ikke allerede gjør det og hva koster det å fikse det? (syns tikking er en stygg lyd) :?

Hvilke andre feil og mangler er vanelig på denne bilen?

Hva bør man passe seg for osv?

På forhånd, takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=903533

Du kan se bilen der.. men interiør er ikke tatt bilde av men dette kan jeg evt sende på mail hvis du er intr.=)

Syns den har gått litt langt, hvilke problemer har du hatt med bilen og hvordan er helhetsinntrykket av 318IS, dette gjelder også dere andre med 3 serie ;)

Edit: Leifemann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt de standard problemene som foringer bak blant annet. Men det er skiftet for 1 mnd siden. pluss at det er masse annet nytt som du leste. driver å feller inn 7" skjerm i dashen nå! d er jo et lite pluss;)

Sånn generelt E36 er jo pene biler og 318is går jo bra til å være 1800. Men km har ikke stort å si hvis bilen er godt vedlikeholdt! Den går nok et par runder til før den tar kvelden tenker jeg hehe.

Men valget er jo selvfølgelig ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt de standard problemene som foringer bak blant annet. Men det er skiftet for 1 mnd siden. pluss at det er masse annet nytt som du leste. driver å feller inn 7" skjerm i dashen nå! d er jo et lite pluss;)

Sånn generelt E36 er jo pene biler og 318is går jo bra til å være 1800. Men km har ikke stort å si hvis bilen er godt vedlikeholdt! Den går nok et par runder til før den tar kvelden tenker jeg hehe.

Men valget er jo selvfølgelig ditt!

Det jeg tenker på når jeg ser lang km stand, er heller at det blir vanskelig å selge den enn at den stopper:) Prisfall etter km er også en bekymring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kææks: Du må tru på julenissen hvis du trur du får 80 000 for den der. Hvordan har du fått 10 HK effektøkning? Er dette målt? Eller er det bare noe du "slenger" ut?

Hehe, tror ikke på julenissen nei men fult mulig å få igjen rundt 80.000..

Men man får sjelden igjen det man krever for bilen

Når det gjelder motor og hk, så mente den forrige eiern at han hadde målt!

Men jeg vet at chip ikke utgjør stort i en vanlig motor.. 320 kjører ikke fra hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 318is må registerreima skiftes på pr. 40 000 fram til og med 93. Dette er jo litt upraktisk hvis du ikke mekker selv i allefall.

Er foringene bak og foran vanskelig å skifte?

Til og med 92 kanskje..kjede på min hvertfall, men er ikke helt sikker på om kjedet kom for godt i 92 eller 93 eller åssen dette er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...