Ole@Automote Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Har en Is til salgs jeg også. Kan sette opp en pakke til deg hvis du vil. Sånn som den står nå går den for 40 000kr bilen er satt på lakkering, blir ferdig i løpet av Desember.. Kan sette på det du vil av styling hvis du er intr??? Valgfrie felger osv.. Bil Custom made for you Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Har du bilder av bilen? 40000 er ikke ille for en e36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hørtes da veeeeldig billig ut Høy km-stand da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Bilen har gått 230 000km, god teknisk stand, har byttet alt av slitte foringer, Motoren er nyoverhalt, skiftet regkjede +++ Pen gange i motor. Jeg har eid mange av de bilene her, Bilen er i bra stand, Trenger bare en hellakkering, men det fikser jeg. Hel og pen innvendig. Stoff interiør 1992 mod 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 jeg har hatt is siden 2000. har vært en pålitelig og god bil.da jeg kjøpte den hadde den gått 60 000km,nå er den gått nesten 200Tkm.ingen oljelekkasjer eller gåene foringer.bare skiftet vanlige slitedeler.bruker veldig lite bensin også,aldri klart å dra den over 0,8 l/mil i snitt på en tank uansett kjøring.bilen har blitt godt brukt men alltid passet på å kjøre den varm før den tynes.ingen problemer med verken motor eller girkasse.har ventet i spenning på at foringer og lignende skal ta kveld,men bilen er meget fast og presis enda.har hatt knallharde koni og 40mm senking hele tiden. man må aldri se så mye på km stand på så gamle biler.det viktigste er hvilken tilstand bilen er i og inntrykket du får når du prøver den.hjelper ikke om tellern viser at den har gått 100 000km om bilen virker som den er gått 300Tkm. men,sjekk for all del etter vann-lekkasjer da e-36 kan lekke som f¤#n.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 På 318is må registerreima skiftes på pr. 40 000 fram til og med 93. Dette er jo litt upraktisk hvis du ikke mekker selv i allefall.Er foringene bak og foran vanskelig å skifte? HAr ikke alle 318is kjede da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 ALLE IS`ER E-36 HAR KJEDE JA.. Det er vanlig 318 som har reim register fra 1991 til 1993. Ole har talt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Har en Is til salgs jeg også. Kan sette opp en pakke til deg hvis du vil. Sånn som den står nå går den for 40 000kr bilen er satt på lakkering, blir ferdig i løpet av Desember.. Kan sette på det du vil av styling hvis du er intr??? Valgfrie felger osv.. Bil Custom made for you Hadde du bodd 50 mil nærmere, slik at jeg kunne prøvd bilen skulle jeg særiøst vurdert det Hørtes smooth ut! Men greia er at jeg liker å se bilen først Jeg skal følge med på prosjektet, en ferdig lakkert bil frister til en 100mils tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 ALLE IS`ER E-36 HAR KJEDE JA.. Det er vanlig 318 som har reim register fra 1991 til 1993.Ole har talt Den er grei! Trodde IS'en hadde reim jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Kan betale deg reise utgiftene dine hvis du ikke blir fornøyd jeg Bilen er bra den, helt sikkert. Du får følge med på internett siden min, bilder blir lagt ut der når den er ferdig lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Har en Is til salgs jeg også. Kan sette opp en pakke til deg hvis du vil. Sånn som den står nå går den for 40 000kr bilen er satt på lakkering, blir ferdig i løpet av Desember.. Kan sette på det du vil av styling hvis du er intr??? Valgfrie felger osv.. Bil Custom made for you Hadde du bodd 50 mil nærmere, slik at jeg kunne prøvd bilen skulle jeg særiøst vurdert det Hørtes smooth ut! Men greia er at jeg liker å se bilen først Jeg skal følge med på prosjektet, en ferdig lakkert bil frister til en 100mils tur Ta fly opp da, sjekk på norwegian.no Evt tur hjem igjen med bil er jo bare kos, særlig med is-bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hvordan kjøreforskjellen på en 318is coupe og en 320 coupe? Jeg har tenkt å kjøpe en av delene som et prosjekt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 318is er en bedre balansert bil. Må piskes litt på turtall for å gå bra, men det er mye mer morro når man har fått vent seg til det. 320 har mere bunndrag, men er litt mer "daff" når man får turtall. 0-100 forskjellen er mest pga giring i diffen (318is når akkurat ikke 100 i 2. gir). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Jeg har en 1996 mod 318IS. Er strålende fornøyd med bilen. Den har gått 112000, er fremdeles meget stram og god på de rette plassene;) Ingen tikking, bruker ikke olje. Skal ha en liten oprasjon på den nå snart. Skal skifte begge lager bak pga, at ene lageret har ulyd i sving. Skal skifte skiver og klosser framme pga. at skiva har slått seg på ene siden, så skal ta casterstagsforingene med det samme, så slipper det å skje igjen:) Ellers, så er det jo sånn små prakk som ryggelys bryter som bruker å ryke. Gode motorer så lenge du følger oljesskift - intervaller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Kan betale deg reise utgiftene dine hvis du ikke blir fornøyd jeg Bilen er bra den, helt sikkert. Du får følge med på internett siden min, bilder blir lagt ut der når den er ferdig lakkert Ser fram til lakkeringen! Har du prisforslag på den bilen slik at den ligner på denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6343809&sid=1a48Sy0mO024910&pos=16&tot=43 Felger og styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå