Kevin=) Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 050&page=7 sjekk ut denne a folkens.. den syns jeg var meget strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Jeg har alt gitt masse ros til en 530 i dag... men denne får NYDELIG i store bokstaver!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 ...her snakkar me.... Eg ringer NO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Jeg syns det er syke priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 ...ikkje Xenon!!!!! hmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 hvorfor ikke xenon på en så dyr Bil ???? Det er faenmeg merkelig .... Men kan etftermonteres da ...helt sikkert... Om noen her vurdere å kjøpe... ikke la en slik ting stoppe dere ... Fin bil.. har'n selv.. Fint drag i motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Så ut som en pen bil det der ja.... men stusset litt over stussen Er vel tillaget den eksosen der? er vel ikke originalt vil jeg tro.. Synes det ser ut som den eksospotten på høyre siden er litt skjev + at "innhugget" i bakfangeren er forskjellig fra det originale på venstre side?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 haha ja det har du faenmeg rett i + at hele instalasjonen ser litt løs ut.... Ingenting som ikke kan rettes på... jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan ha det som er Orginalt fra BMW.....I min verden vil Orginalt altid vinne over cheezy styling fra helvete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 hvorfor ikke xenon på en så dyr Bil ???? Det er faenmeg merkelig .... Men kan etftermonteres da ...helt sikkert... Om noen her vurdere å kjøpe... ikke la en slik ting stoppe dere ... Fin bil.. har'n selv.. Fint drag i motoren Siden du har en slik bil så vet du vel om du har xenon eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 ...eg har sikkert fått takluketilfredstillelse gjenom caben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Har no sett bilen live eg...Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Har no sett bilen live eg...Hehe ...er den fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39 Touring Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Syntes uansett at det blir feil med 4 blås når det ikke er M5 ! 2 blås på en side er nok på en 530d ! så en 520i E39 med M5 fanger og 4 blås ut bak der det kom røyk ut av to, tøfft................. Men bilen var jo nydelig ellers da! Liker de felgene....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Har vært å kikket på denne bilen. Den er rå. De har importert den fra tyskland men fått satt på stylingen i tyskland før import. Det er som dere ser Bil & Invest i Bergen som selger den. Det er en butikk me masse feite biler som e46 m3, lotus esprit, forskjellige bmw råskinn å slikt. Har forresten kjørt en Reanult Clio V6 som de har til salgs der. Den er rå den. For en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 enig i det azz .... hvorfor ikek bare beholde det orginalt.. om man på død og liv vil ha 4 eksosrør får man kjøpe seg en M5 syns nu jeg... jeg ser i alle fall forskjell på orginalt og Uorginalt med en gang ... lar meg aldri lure .. i alle fall ikke av E60... E39 har vel kanskje fått meg til å lure da M-tech og M-bilene var veldig like... men så var det altid det med å plassere M-emblemet på riktig sted ... ikke lett det, viser det seg ettersom 99% får det feil.... T.A.S.. Hvorfo 4 eksosrør på en 520 ? du kommer ikke til å lure noen ( men jeg regner ikke med at det er det som er din hensikt heller.. ?) Buy the real deal.. or dont buy at all Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå