Gå til innhold

peeeen bmw til salgs

Kevin=)
 Share

Anbefalte innlegg

haha ja det har du faenmeg rett i + at hele instalasjonen ser litt løs ut.... Ingenting som ikke kan rettes på... jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bare kan ha det som er Orginalt fra BMW.....I min verden vil Orginalt altid vinne over cheezy styling fra helvete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke xenon på en så dyr Bil ????

Det er faenmeg merkelig .... Men kan etftermonteres da ...helt sikkert... Om noen her vurdere å kjøpe... ikke la en slik ting stoppe dere ...

Fin bil.. har'n selv.. Fint drag i motoren

Siden du har en slik bil så vet du vel om du har xenon eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å kikket på denne bilen. Den er rå. De har importert den fra tyskland men fått satt på stylingen i tyskland før import. Det er som dere ser Bil & Invest i Bergen som selger den. Det er en butikk me masse feite biler som e46 m3, lotus esprit, forskjellige bmw råskinn å slikt. Har forresten kjørt en Reanult Clio V6 som de har til salgs der. Den er rå den. For en lyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i det azz .... hvorfor ikek bare beholde det orginalt.. om man på død og liv vil ha 4 eksosrør får man kjøpe seg en M5 syns nu jeg...

jeg ser i alle fall forskjell på orginalt og Uorginalt med en gang ... lar meg aldri lure .. i alle fall ikke av E60...

E39 har vel kanskje fått meg til å lure da M-tech og M-bilene var veldig like...

men så var det altid det med å plassere M-emblemet på riktig sted ... ikke lett det, viser det seg ettersom 99% får det feil....

T.A.S.. Hvorfo 4 eksosrør på en 520 ?

du kommer ikke til å lure noen ( men jeg regner ikke med at det er det som er din hensikt heller.. ?)

Buy the real deal.. or dont buy at all

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...