Steffan C Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 BMWmann inn til beinet . Hvem er kompisen din a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Alexander B. hehe, men nok OT her nå, send pm da hvis du lurer på mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 pen e30. hvor lenge siden er det du hadde den.... du gidder ikke å lakke prosjektbilen min å da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 pen e30. hvor lenge siden er det du hadde den.... du gidder ikke å lakke prosjektbilen min å da? joda... bare å sende meg en haug med bilder og info om hva du ønsker gjort så finner vi nok en løsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 Likte den E30! Felgene var rå! Sotet ruter og sorte felger, sikkelig gangster! felgene er faktisk magnesium! jævlig lette, kunne løfte hjulet med lillefingren! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 drit fin bil, men må si at jeg er var ganske fornøyd med min første bil, e30 90mod 325i, men som er blitt noen cm kortere da... har magnesium felger jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Likte den E30! Felgene var rå! Sotet ruter og sorte felger, sikkelig gangster! felgene er faktisk magnesium! jævlig lette, kunne løfte hjulet med lillefingren! hehe... Enda bedre! Var meget pen den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jessica Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Så ut som en fin E30 det der ja:D har egentli alltid hatt lyst på en sånn en.. men personlig ville jeg ha valgt en annen farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Nei herregud, fargen er jo himmelsk.. Er det mauritzius blau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 23, 2005 Forfatter Share Skrevet November 23, 2005 Nei herregud, fargen er jo himmelsk.. Er det mauritzius blau? nei... fargen er en håndplukket farge fra glasurit sitt cps2 system... finnes antakeligvis ingen e30 i landet med samme fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 pen e30. hvor lenge siden er det du hadde den.... du gidder ikke å lakke prosjektbilen min å da? joda... bare å sende meg en haug med bilder og info om hva du ønsker gjort så finner vi nok en løsning! da kommer jeg tilbake til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2006 der fiksa bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 flott E30 i grunn, men kor tid var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisse Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 seigt når ein bil du ha ofra mange timar og høvdingar endar på denn måten... men men...bilen va "helt alright" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 23, 2006 Share Skrevet Januar 23, 2006 Veldig fin bil du hadde. Den blåfargen passa bilen utrolig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå