M3cabriolet Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2006 Veldig fin bil du hadde. Den blåfargen passa bilen utrolig godt! bilen er lilla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 24, 2006 Share Skrevet Januar 24, 2006 Pen bil! Du er ikke den eneste som savner E30en sin Hvor lenge siden er det du solgte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Mars 14, 2006 Share Skrevet Mars 14, 2006 Nei herregud, fargen er jo himmelsk.. Er det mauritzius blau? nei... fargen er en håndplukket farge fra glasurit sitt cps2 system... finnes antakeligvis ingen e30 i landet med samme fargen! hehe skal alldrig si alldrig:) denne bilen lakkerte jeg i sommer hos et firma som hetter suldal bilakkering og de brukte også glasurit cps2 system.(håndplukket også farge ut i fra en diger bunke), er jo kannsje ikke helt lik menn kan jo ha noe med lyset og gjøre... uansett var den NYDELIG den E30'n din;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bttore Skrevet Mars 16, 2006 Share Skrevet Mars 16, 2006 hm, var morro å sjå igjen den e-30 der, M3cabriolet. den blei ganske mykje finare etter att du kjøpte den med søskenbarne mitt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2006 hm, var morro å sjå igjen den e-30 der, M3cabriolet. den blei ganske mykje finare etter att du kjøpte den med søskenbarne mitt, ja hehe, ja, den var ikke akkurat pen når jeg kjøpte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Mars 25, 2006 Share Skrevet Mars 25, 2006 Må være sinnsykt kjipt å få en bil som du har lagt så mye arbeid ned i rassert av neste eiger.. Du får vell "spsielle følelser" for en sånn bil? ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2006 Må være sinnsykt kjipt å få en bil som du har lagt så mye arbeid ned i rassert av neste eiger.. Du får vell "spsielle følelser" for en sånn bil? ;p ja, jeg har veldig sterke følelser for denne bilen! jeg har lagt den som ødela den for hat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 27, 2006 Share Skrevet Mars 27, 2006 Veldig fin bil du hadde. Den blåfargen passa bilen utrolig godt! bilen er lilla! Jaja, så feil kan man ta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå