_Mayhem_ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hei. Er ny her på forumet og står ovenfor et kjøp av en 1992 mod BMW 320. Denne har gått 250000km, en kompis av meg som skal selge den. Alt som er gjort med motor er gjort på verksted. Nylig skiftet topp-pakning, vannpumpe, bensinpumpe,mm. Bilen har nesten komplett lumma styling av type CLR, mangler kun luftehullene på panseret. Ny lakk er det også på bilen, den ble lakket i sommer. Av stereo er det en eller annen Alpine DVD-spiller med touchscreen, 2 x 12" Vibe subber, Lanzar Optidrive 1400D og et gromt frontsett med forsterker. Han skal ha 100000kr for bilen med anlegg. Er dette en grei pris? Noen feil/mangler jeg skal se opp for? Kan og skru litt da jeg nå har en 86mod Golf 2 Gti 16V som jeg har bygd opp selv. MVH _Mayhem_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 hmm. Jeg kan bygge en kuuuul e-36 for den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Stylingen kan skjule mye rart..husk at dette er bare plast/glassfiber.. Få tilstandrapport hos verksted, er minstrekrav når man skal kjøpe brukt.. Det har bilen har gått 250 000 bør da ikke nødvendigvis være et problem, men siden han skal ha 100 000 for bilen så synes jeg det er aaaaltfor dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Hva skal han ha for bilen uten anlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 God bedring ( du med Golf) Kjøp deg en BMW du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Vel, jeg kjenner han som selger bilen godt, og har sett bilen uten styling før han bygde den opp. Var ikke noe rust og div, pga at tidligere eier hadde ordnet dette. Men det jeg var int. i høre, var i grunn spesielle feil/mangler. Får bilen for 80k uten anlegg, men den dvd-spillern koster 20000kr ny, og er ikke mer enn et par mnd gammel. Autoart(Ole Anders): Vel, hvor lang tid trenger du for og bygge opp en 320 coupe da? om jeg har bilen på handa og det er lite rust/karosseri-fiks på den? med komplett lumma CLS styling og candy-lakk? Og hva kommer prisen ca på om bilen koster 60k? Håkon: Vel, golfen går dugelig greit den, drar i fra det meste av bimmere opp til 325. Har litt problemer med dem:P Men er som sagt feilhjulstrekk golfen, så derfor blir det nå bimmer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 hmm. Det er absolutt best att jeg skaffer/kjøper bilen først, så selger den til deg etterpå. Blir billigere da, for da slipper jeg/du å betale MVA på delene, siden brukbilhandel er mva fritt. Sikker på att det er CLS styling, finner ikke den jeg, bare CL1 og CLR styling. Ca pris Candy lakk 20 000kr Styling komplett med montering 15 000kr Felger osv 15 000 kr Skal klare det til under 100 000kr hvis jeg skaffer bilen Da blir den helt strøøken, tok litt i på felgene jeg, tenkte noen skikkelig breie kule felger, må ha det hvis man skal ha kul lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 OT: hvor mye tar du for en eksternlakkering av min E36 318i? fra hvit til hvit. skal bare få fargen *nyere* (samt lakkering av styling). EDIT: har jeg spurt om det før, så unnskylder jeg så meget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 hmm. Det er absolutt best att jeg skaffer/kjøper bilen først, så selger den til deg etterpå. Blir billigere da, for da slipper jeg/du å betale MVA på delene, siden brukbilhandel er mva fritt. Sikker på att det er CLS styling, finner ikke den jeg, bare CL1 og CLR styling.Ca pris Candy lakk 20 000kr Styling komplett med montering 15 000kr Felger osv 15 000 kr Skal klare det til under 100 000kr hvis jeg skaffer bilen Da blir den helt strøøken, tok litt i på felgene jeg, tenkte noen skikkelig breie kule felger, må ha det hvis man skal ha kul lakk CLR mener jeg selvfølgelig. Beklager. Ja, men dette hørtes intr. ut. Hvor lang tid bruker du på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 21, 2005 Share Skrevet November 21, 2005 Pleier å si 2 måneder fra jeg har skaffet bilen, til alt er på plass, ferdig montert. Det er som regel lakk gutta som er trege Det som er kult med enn sånn bestillings bil, er att du får den akkuratt sånn som du vil ha den. Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 Det er jo klart. Men du skal vel ha pengene før et slikt prosjekt settes i gang går jeg ut ifra? og da blir det heller lang ventetid på meg. Men tar en tlf til deg i morgen eller onsdag så får vi diskutere det da. Men er som sagt meget intr i dette. Har vært i kontakt med Automote (Sivert) men han virker noe dyrere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Trenger en del av pengene før prosjektet settes i gang ja. Kjenner Sivert godt jeg foresten Vi skal mulingens til Essen motorshow neste uke. Autoart og Automote på tur, sammen med Daglig leder for Styling-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 100.000,- for en 92 320 som er gått 250km er ran uansett styling/tilstand.. la autoart fikse en istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 Er nesten som den Opel Calibraen jeg så her en gang på autodb: tidlig nittitalls modell. Helt normal 2liter versjon. Helstylet og kule dekk. gått ca 300 000km Han skulle ha over 70-80 tusen for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 23, 2005 Share Skrevet November 23, 2005 En kamerat av meg kjøpte nylig en 93-E36 for 55K. Den var bare gått 170000.. Med feite 17" og nylakkert i fjor (camelon lakk) Syntes 100000 var altfor dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå