Gå til innhold

Kjøp av 92 mod 320


_Mayhem_
 Share

Anbefalte innlegg

fatter ikke hvorfor folk tror at bare de har byttet fangere og satt på sideskjørt så kan de skrive RIEGER 320 ol. i annonsen å forlange 100 000,- for en bil som er så gammel og gått jorden rundt 50 ganger pluss moms.bedre de hadde brukt pengene på å holde bilen ved like,for hvilken som helst idiot kan sette på en fanger eller sideskjørt......ikke er det dyrt heller.den bilen det er snakk om her hadde jeg gitt maks 60 000,- for om alt utenom motoren var strøkent.stylingen og lakken er bare et pluss for han med tanke på salget,men han kan bare glemme å få det dekket innigjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi det finnes idioter i verden, som er late. Dvs, for late til å sette på selv og/eller for late til å sjekke litt rundt på om det er en reel pris å betale.

Når jeg kommer til å selge min stylede bil, så skal jeg prøve å få så mye som mulig ut av bilen som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

joda,er med på den,men det er forskjell på å prøve å få mest mulig for bilen sin selv om en veit at den ikke er verdt det,enn å virkelig mene å tro at den gamle haugen en prøver å selge er verdt så mye.

jeg kunne også satt en sånn bil til 100 000,- for å se om det var en eller annen idiot som ville kjøpe,men om jeg ville selge bilen min og en hadde ringt å sagt det at: "hør her,dette er for dyrt,jeg byr deg 70 000,-"

ja,da hadde jeg solgt den for det og vært happy,ikke blitt fornærma og lagt på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

joda,er med på den,men det er forskjell på å prøve å få mest mulig for bilen sin selv om en veit at den ikke er verdt det,enn å virkelig mene å tro at den gamle haugen en prøver å selge er verdt så mye.

jeg kunne også satt en sånn bil til 100 000,- for å se om det var en eller annen idiot som ville kjøpe,men om jeg ville selge bilen min og en hadde ringt å sagt det at: "hør her,dette er for dyrt,jeg byr deg 70 000,-"

ja,da hadde jeg solgt den for det og vært happy,ikke blitt fornærma og lagt på :lol:

Godt poeng Snake oil. Det blir jo nesten det samma som at jeg skal prise opp verdien på bilen min 10.000,- fordi at jeg har byttet til et fetere eksosanlegg f.eks. Men det går jo ikke det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, 100.000,- er altfor dyrt. Får en helt grei 320 for 60.000,-. Og da har du 40.000,- til overs du kan kose deg med.

Styling og alt annet ettermontert dill har mer eller mindre mistet sin verdi i penger straks det er festet på bilen. Husk at en Rieger-fanger koster ikke mer enn en original fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... -DET- hørtes igjen MEEEGET billig ut. Bare lakken koster jo 30-40K. Hmm...

Kanskje motoren på den dør snart? :?

Hei. Jeg som kjøpte den 320èn neonlars snakker om

Grunnen til at jeg fikk den billig er fordi den har vært skadet...

men bilen er rettet opp å lakkert og tektylert hos autorisert oppretter verksted... og godkjent for under 2mnd siden, bilen virker også å være i meget god teknisk stand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo strøken den 320'en din Bimmerkongen. Mener du har gjort et godt kjøp der ja..! :D

Husker min bror e36 også. 320i 91-mod (170000km) den betalte han også bare 50K for. Er helt unødvendig å kjøpe en bil til 100K bare fordet bilen har styling og felger. Får alltid tak i slikt i ettertid.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...